هلدینگ کشاورزی می‌تواند بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاورزی باشد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    7 آبان 1402
    اخبار
    183 بازدید

    دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به همراه مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کوثر با دکتر محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، دیدار و گفتگو کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کوثر در نشست شورای هماهنگی مدیران این شرکت، با اعلام این خبر گفت: همراهی و هم افزایی مجموعه هلدینگ کشاورزی با بخش دولتی در حوزه امنیت غذایی و خوداتکایی کشور در تولید محصولات اساسی، در طی سالهای اخیر کم نظیر بوده است.

    وی افزود: در نشستی که به همراه دکتر فخاری با وزیر محترم جهاد کشاورزی داشتیم، ایشان به صراحت اعلام فرمودند که هلدینگ کشاورزی کوثر می تواند بازوی اجرایی و عملیاتی وزارت جهاد کشاورزی باشد و این دیدگاه و جایگاه، نتیجه و اثر فعالیتها و اقدامات کلیه پرسنل و همکاران ما در شرکتهای تابعه است.

    غلامی ضمن محکومیت حملات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و تسلیت شهادت مردم بی دفاع و بی گناه غزه، توسل به ارواح طیبه شهدا را در مسیر خدمت، راهگشا دانست و گفت:عنایات شهدای گرانقدر در کنار تخصص و تجربه مدیران و کارشناسان، باعث توفیقات روز افزون و تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کوثر در ادامه ضمن معرفی دکتر مهراب فرجی به عنوان سرپرست معاونت تولید هلدینگ کشاورزی، به نقش حاکمیتی این شرکت در حوزه امنیت غذایی اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه این مجموعه در حوزه طیور نقش بسزائی دارد، ارتباط با جامعه علمی کشور، برنامه محوری برای بهبود و رشد تولید از مهمترین مطالبات ما از این بخش است.

    در ادامه این نشست، چند تن از معاونین و مدیران، گزارشی از اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری را بیان و برنامه خود برای شش ماهه دوم ارائه نمودند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید