مجمع عمومی شرکت مرغ ماهان برگزار شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 دی 1402
    اخبار شرکت ها
    146 بازدید

    جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 1402/09/30 در محل سالن جلسات هلدینگ کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای این نشست که با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت، 77درصد سهامداران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و ناظرین و نمایندگان شرکتها برگزار شده بود، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، به نمایندگی از شرکت مرغ مادر دیزباد به عنوان رئیس مجمع انتخاب گردید.

    پس از حصول اطمینان از حضور 77 درصدی نمایندگان صاحبان سهام شرکت، در رعایت ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت، آقای حسین صادقی به نمایندگی از گروه سرمايه‌گذاري عمران و ساختمان معين كوثر (سهامي خاص) به سمت ناظر اول مجمع و آقای حسن سبحانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر (سهامی عام) به سمت ناظر دوم مجمع و آقای احمد شریعتی مدیرعامل شرکت مرغ ماهان به سمت منشی مجمع انتخاب شدند.

    پس از رسمیت جلسه مجمع، دستور جلسه مندرج در دعوتنامه درخصوص اصلاح مفاد مواد 14 ، 18 و 28 اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق الذکر می باشد توسط رئیس مجمع قرائت و با امضای صورتجلسه مربوطه جلسه خاتمه یافت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید