سرپرست شرکت خوراک دام پارس معرفی شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    12 اردیبهشت 1403
    اخبار اخبار شرکت ها
    207 بازدید

    جلسه تکریم و معارفه سرپرست خوراک دام پارس برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل این هلدینگ ضمن تبریک روز کارگر به جامعه کارگری به ویژه همکاران هلدینگ کشاورزی، شرکت خوراک دام پارس و سایر شرکتهای تابعه، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت مردم در ایجاد جهش تولید، نشان از اهمیت ویژه این پتانسیل دارد و با این رویکرد، رونق در تولید داخلی را نیز حاصل تلاش صادقانه و بی وقفه جامعه کارگری می دانم.

    وی در ادامه به ضرورت بازنگری در سیاست ها و عملکرد شرکت خوراک دام پارس اشاره کرد و افزود: همه مدیران قبلی با خدمات صادقانه خود، در پیشبرد اهداف شرکت زحماتی متحمل شده اند که قابل تقدیر است ولی با در نظر گرفتن قدمت و سابقه این شرکت در صنعت، انتظار ما برای بهبود عملکردها بیش از گذشته است و در چنین شرایطی تغییر، همچون دمیدن روح تازه ای در کالبد هر مجموعه است که طراوت و شادابی بیشتری را به بدنه تزریق می کند.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، اظهار داشت: با توجه به تصویر چشم انداز مدنظر برای خوراک دام پارس، از بین گزینه های موجود انتخاب اصلح را انتخاب فردی قرار دادیم که علاوه بر تخصص و تعهد، با ظرفیت های این شرکت و صنعت آشنایی کامل داشته باشد و بتواند اهداف و مأموریت های هلدینگ کشاورزی و سازمان اقتصادی کوثر را محقق کند که بر همین اساس آقای دکتر حامد جورابلی که از مدیران با سابقه این مجموعه هستند و عملکرد مناسب و قابل قبولی در این حوزه داشته اند، به عنوان سرپرست شرکت معرفی و منصوب می شوند.


    غلامی در پایان از اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در بستر همدلی و همراهی، شاهد شرکت خوراک دام پارس جدیدی از منظر بهبود عملکرد، باشیم.

    در این جلسه از زحمات و تلاش های صادقانه و بی وقفه دکتر جمال ولی پور مدیرعامل سابق قدردانی و دکتر حامد جورابلی به عنوان سرپرست شرکت خوراک دام پارس معارفه شد.

    در این نشست جمعی از مدیران هلدینگ کشاورزی کوثر از جمله: مهندس حسین بورقانی فراهانی معاون امور شرکت، مهندس حسن سبحانی معاون مالی اداری و حمید زمانی مدیر حراست و همچنین جمعی از مدیران شرکت خوراک دام پارس حضور داشتند.

     

    منبع: روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید