تنوع محصول و توسعه بازار فروش، راهبرد خوراک دام پارس در سال جدید - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    17 اردیبهشت 1403
    اخبار شرکت ها
    29 بازدید

    اولین جلسه شورای مدیران شرکت خوراک دام پارس در سال 1403 برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر حامد جورابلی مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس در ابتدای این جلسه با تاکید بر اهمیت تدوین استراتژی و محوریت آن در فعالیت‌های شرکت، از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یادآوری و به فرازی از سخنان ایشان اشاره کرد و گفت: بزرگترین فرصت‌ها از دل تهدیدات بیرون می‌آید و تفکر‌ ما باید چنین رویکردی باشد به نحوی که بتوانیم علاوه بر مرتفع کردن تهدیدات، مشکلات و موانع احتمالی، فرصت‌های جدیدی بسازیم و برای شرکت و ذی‌نفعان و سهامداران ارزش‌های بیشتری خلق کنیم.

    وی تحقق این چشم‌انداز را مستلزم حرکت بر مدار همدلی بین مدیران و کارکنان در چارچوب راهبردهای سازمان اقتصادی کوثر و هلدینگ کشاورزی با رعایت ضوابط، آیین‌نامه‌ها و استانداردها دانست و افزود: توسعه فعالیت‌های شرکت در حوزه بازرگانی به ویژه تنوع محصول و بازارهای فروش، تقویت زیرساخت‌ها در حوزه فن‌آوری اطلاعات، بازنگری در فرآیندهای مالی و فعال‌سازی ظرفیت های مغفول در کنار افزایش تولید و ارتقای بهره‌وری از جمله اهداف آتی است که امیدواریم نتایج آن، تحقق سود مناسب و ایجاد اطمینان برای سهامداران باشد.

    در این جلسه، هریک از مدیران نقطه‌نظرات و گزارش اقدامات خود را ارائه کردند و مقرر شد هر واحد، برنامه عملیاتی شش ماهه را جهت طرح و بررسی در جلسه بعدی ارائه نماید.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید