تقدیر مدیر کل حراست از نقش شرکت دیزباد در تنظیم بازار - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    24 خرداد 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    289 بازدید

    مدیر کل حراست سازمان اقتصادی کوثر به همراه مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و هیات همراه از واحدهای تولیدی شرکت مرغ اجداد دیزباد بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس مجید زین العابدینی فرد مدیر کل حراست سازمان اقتصادی کوثر پس از این بازدید از فارم ها، در نشستی با مدیران این شرکت گفت: محور سیاستهای ده گانه سازمان اقتصادی کوثر، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خصوصاً شعار محوری سال 1402 یعنی برنامه ریزی برای رشد تولید و تلاش برای مهار تورم است.

    وی در ادامه سخنان خود، از اقدام موثر مدیران شرکت مرغ اجداد دیزباد درعرضه گسترده و مستقیم مرغ تولیدی خود در فروشگاه‌های زنجیره ای «مکتوس» تقدیر کرد و گفت: تعادل بخشی و مدیریت بین عرضه تولید کننده و تقاضای مصرف کننده، نقش موثری در تنظیم بازار و مهار تورم از طریق حذف واسطه گری دارد.

    در بخش دیگری از این نشست، مهندس محسن ملک نیا مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش پرسنل شرکت مرغ اجداد دیزباد، افزود: تقویت هم افزایی در داخل مجموعه و هماهنگی مستمر با هلدینگ، عامل موثری در رفع چالشها و عبور از مشکلات و مسائل است.

    وی افزود: با عنایت به اینکه ممکن است بخشی از مشکلات و چالشهای ایجاد شده در شرکتهای تابعه هلدینگ، از یک جنس و مشابه یکدیگر باشد، استفاده از تجارب ارزشمند سایرین در مواجه با این نوع مسائل، صرفاً از طریق هم افزایی و هماهنگی بیشتر امکان پذیر است.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید