تفکر بسیجی و روحیه جهادی، راهگشای امروز ما در جنگ اقتصادی است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    28 خرداد 1402
    اخبار
    290 بازدید

    اولین همایش فصلی مدیران حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ابتدای این همایش که با حضور مهندس مجید زین العابدینی فرد مدیر کل حراست سازمان اقتصادی کوثر و مدیران حراست شرکتهای تابعه تشکیل شده بود، ضمن اشاره به ایام سالگرد صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی گفت: بر اساس کلام مقام معظم رهبری، فرهنگ جهادی در حوزه مدیریت و روحیه جهادی در عرصه اجرا همیشه راهگشا است.

    وی با اشاره به خاطراتی از دوران حضور خود به عنوان بسیجی داوطلب در جنگ تحمیلی و همچنین فعالیت در وزارت جهاد سازندگی، افزود: تفکر بسیجی و روحیه جهادی، راهگشای امروز ما در جنگ اقتصادی ترکیبی دشمن است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه سخنان خود، نقش مجموعه حراست در ارتقا این روحیه ارزشمند و بسط و توسعه این تفکر، ویژه و بارز دانست و تصریح کرد: مدیران و مسئولین حراست در همه سازمانها، مشاورانی امین و در عین حال راهبردی برای مدیران محسوب می شوند اما به دلیل وابستگی سازمان اقتصادی کوثر به خانواده معظم شهدا، این نقش برای شما پررنگ تر و دقت و حساسیت آن نیز بیشتر است.

    در ادامه مهندس مجید زین العابدینی فرد مدیرکل حراست سازمان اقتصادی کوثر، ضمن تبیین سیاستهای کلی مجموعه حراست در پیشبرد اهداف سازمانی، گفت: فلسفه تشکیل این جلسات هم اندیشی و همفکری به منظور ارتقا هماهنگی و هم افزایی داخلی است.

    وی حراست را به مثابه چشم بینا و گوش شنوای مدیران دانست و گفت: تحلیل و تدبیر مدیران، بر اساس مشاوره های شما شکل می گیرد. از این رو لازم است تا ضمن رعایت اصول صداقت، امانت و صراحت؛ مشورت‌های خود را در نهایت دقت، سرعت و کیفیت به مدیران ارائه نمایید.

    مقالات مرتبط

    اخبار
    ابراهیم غلامی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، با صدور پیامی، روز حسابدار را به مدیران و پرسنل حسابداری این هلدینگ و شرکتهای تابعه تبریک گفت.
    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این پیام آمده است: «اساس و بنیان خلقت و آفرینش، بر ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید