برند «مرغ لذیذ پارس» به ثبت رسید - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    29 مهر 1402
    اخبار شرکت ها
    170 بازدید

    حامد جورابلی از ثبت برند “مرغ لذیذ پارس” خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی  اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس گفت: یکی از اهداف ما برای تحقق شعار افزایش تولید و مهار تورم و اجرای سیاست‌های ده‌گانه اقتصاد رهنما، برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ است که گام اول آن با ثبت برند مرغ لذیذ پارس برداشته شد.

    وی در تشریح دلایل این نامگذاری اظهار داشت: برتری خوراک دام پارس نسبت به رقبای مشابه در بازار، فرآیند کنترل کیفی و‌ تولید محصولاتی است که از جنبه بهداشتی و تأمین پروتئین مورد نیاز، بهترین تغذیه برام دام و طیور محسوب می‌شود و‌ تغذیه سالم و باکیفیت، مهم‌ترین عامل خوشمزگی و لذیذ شدن گوشت دام و طیور است.

    جورابلی با اشاره به قدمت و آوازه نام خوراک دام پارس در کشور گفت: تلاش ما بر این است که ارزش این برند را حفظ کنیم و به طور مستمر بهبود ببخشیم.

    مدیرعامل خوراک دام پارس افزود: نظرسنجی و تحقیقات صورت گرفته در بازار، سطح مطلوبی از خوش‌بینی و رضایت مطلوب مشتریان را نشان می‌دهد که امیدواریم با ثبت برند جدید در کنار برند مرغ بومی پارس حنایی که در سال گذشته ثبت شد، شاهد ارزش‌آفرینی بیشتر برای سهام‌داران و ذینفعان و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی باشیم.

     

     

    منبع: روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید