برای برنامه ریزی و سیاستگذاری، جامعه هدف ما 90 میلیون نفر جمعیت کشور است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    15 مهر 1403
    اخبار
    41 بازدید

    معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر منصوب شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر روح‌اله زحمت‌کش مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در جلسه امروز شورای مدیران این مجموعه، دکتر محسن رحیمی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر معرفی و منصوب کرد.

    دکتر زحمت‌کش در این جلسه ضمن اشاره به سوابق مهندس رحیمی به عنوان مدیر امور مجامع و بودجه و همچنین مدیر حسابرسی داخلی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و همچنین مدیرکل حسابرسی داخلی سازمان اقتصادی کوثر، گفت: تجارب ارزنده و حضور اثرگذار ایشان طی قریب به 18 سال حضور در مجموعه هلدینگ، تخصص در حوزه اقتصادی و مالی و آشنایی و شناخت کامل از شرکتهای تابعه، در مسیر برنامه ریزی و سیاستگذاری برای نیل به اهداف مد نظر، قطعاً راهگشا خواهد بود.

    وی افزود: جلوگیری از بروز نوسانات فصلی و مقطعی در بازار مصرف گوشت مرغ و ثبات بخشی در حوزه کالاهای اساسی، مهمترین هدف ما برای جلوگیری از کوچک شدن سفره های مردم است و با این انگیزه، تصمیم داریم تا حداقل 20 درصد از تولید گوشت مرغ مصرفی خانوارهای کشور را مدیریت کنیم.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به توانمندی ویژه و اثرگذاری بالای این مجموعه بر بازار پرورش طیور کشور گفت: برای برنامه ریزی و سیاستگذاری، جامعه هدف ما قریب به 90 میلیون نفر جمعیت کشور است. پس هدف ما در درجه نخست، تسهیل گری در معیشت مردم و در درجه دوم کمک به بخش خصوصی است که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر مبنای انتظارات تولید کننده و توقعات مصرف کننده، در این حوزه ورود کرده است.

    دکتر محسن رحیمی در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد دکتر زحمت‌کش، گفت: بخش قابل توجهی از سابقه کاری من در هلدینگ کشاورزی شکل گرفته است و بر این اساس، احساس تعلق خاطری نسبت به این مجموعه دارم.

    وی با اشاره به لزوم به کار بستن توانمندی ها و تجارب برای بهره مندی بیشتر از ظرفیتهای مغفول مانده، تصریح کرد: پتانسیلهای نهفته ای در هلدینگ کشاورزی کوثر وجود دارد که ثمره تلاش و کوشش مدیران سابق و قبلی این مجموعه است که لازم می دانم از زحمات و خدمات همه آنها تقدیر و تشکر کنم.

    معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر افزود: این زحمات و ثمرات آن، امروز به دست ما رسیده است و امیدوارم به همکاری همه دوستان و همکاران عزیز خصوصاً در شرکتهای تابعه، بتوانیم تحولی در حوزه خدمت رسانی ایجاد کنیم.

    در بخش پایانی این نشست، دکتر روح‌اله زحمت‌کش طی حکمی دکتر محسن رحیمی را به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت سرمایه کشاورزی کوثر و مهندس مهران رضایی را به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل این هلدینگ منصوب و معرفی کرد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید