بازدید وزیر صنعت و تجارت قطر از غرفه سازمان اقتصادی کوثر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    21 آذر 1402
    اخبار
    113 بازدید

    روسای ایرانی و قطری کمیسیون مشترک همکاری‌ها از نمایشگاه تولیدات داخلی بازدید کردند. روسای ایرانی و قطری کمیسیون همکارهای مشترک اقتصادی دو کشور در حاشیه نهمین اجلاس مشترک از نمایشگاه جانبی این کمیسیون در وزارت نیرو که با حضور تولیدکنندگان توانمند داخلی برپاشده است، بازدید کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، «شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی» وزیر صنعت و تجارت قطر به همراه «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی و تجار کشور قطر در حاشیه نهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر از نمایشگاه جانبی این کمیسیون در وزارت نیرو که با حضور تولیدکنندگان توانمند داخلی از جمله هلدینگ کشاورزی کوثر (به نمایندگی از سازمان اقتصادی کوثر) برپاشده است، بازدید کردند.

    در این بازدید، وزیر صنعت و تجارت قطر و وزیر نیروی کشورمان، ضمن حضور در غرفه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، از نزدیک در جریان فعالیتها و توانمندی های این مجموعه قرار گرفتند و با پتانسیلها و ظرفیتهای تولید محصولات غذایی توسط شرکتهای تابعه هلدینگ کشاورزی آشنا شدند.

    پس از این بازدید، نشست پایانی نهمین اجلاس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر در سالن جلسات وزارت نیرو برگزار شد و در زمینه سند همکاری‌های دو جانبه در چهار محور «تجاری صنعتی»، «زیر ساخت»، «اجتماعی» و «انرژی به توافق رسید.

    صادرات مواد غذایی، بررسی وضعیت حمل و نقل دریایی و هوایی، انرژی و اتصال الکتریکی و همچنین تشکیل شورای روابط تجاری ایران و قطر به منظور بهبود و تسهیل‌گری درحوزه اقتصاد و همچنین تجار و بازرگانان از مسائل مورد بررسی در این اجلاس بوده است.

    بر اساس این گزارش نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر در راستای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر، بعد از سه روز فعالیت عصر دیروز ( دوشنبه) با سخنرانی “علی اکبر محرابیان”، وزیر نیرو و “شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی” وزیر صنعت و تجارت قطر به کار خود پایان داد.

    گفتنی است در حاشیه این رویداد نمایشگاهی، مذاکراتی در زمینه صادرات خوراک دام و طیور، تخم مرغ و محصولات لبنی، مشارکت در احداث گلخانه های هیدروپونیک و همکاری در تولید تجهیزات مکانیزاسیون بخش کشاورزی صورت پذیرفت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید