اتوماسیون طیور به زودی در اجداد زربال پیاده سازی می‌شود - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    7 تیر 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    260 بازدید
    دکتر پژمان امید مقدمی مدیرکل هوشمند سازی سازمان اقتصادی کوثر از پیاده سازی اتوماسیون طیور به طور آزمایشی در شرکت اجداد زربال در مسیر توسعه سامانه هوشمند کوثر خبر داد.
    به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، پژمان امید مقدمی مدیرکل هوشمندسازی و تحول اداری سازمان از بررسی موارد مهمی اعم از پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون طیور در گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و به طور آزمایشی در اجداد زربال در دو جلسه عادی و فوق العاده کمیته هوشمندسازی سازمان اقتصادی کوثر خبر داد.

    امید مقدمی گفت: زمینه سازی اجرا و پیاده سازی اتوماسیون طیور به عنوان یکی از بستر‌های توسعه‌ای سامانه هوشمند کوثر، مکانیزاسیون واحد‌های جوجه‌کشی تنکابن، خوراک دام چینه آلشرود و کشتارگاه آلشرود از مهمترین دستورات جلسات کمیته هوشمند سازی سازمان بود که مورد بررسی قرار گرفت.

    مدیرکل دفتر هوشمند سازی و تحول اداری سازمان افزود: مقرر شد که برای بررسی تأمین کنندگان، هماهنگی، پیگیری و عملیاتی کردن پروژه «اتوماسیون طیور» کمیته اجرایی متشکل از سه عضو دفتر تحول اداری و هوشمندسازی سازمان، گروه سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و شرکت مرغ اجداد زربال تشکیل شود.

    وی تشریح کرد: سیستم اتوماسیون طیور که به صورت آزمایشی در یکی از فارم‌های تولید و پرورش اجداد متعلق به شرکت مرغ اجداد زربال پیاده سازی خواهد شد، قرار است مراحل متعدد تولید از تأمین نهاده، انبارگردانی، فرآیند تولید و پرورش، تلفات و ضریب تبدیل تا مرحله فروش را در زمینه مرغ اجداد به صورت آزمایشی و سپس در فارم‌های مرغ گوشتی، تخم گذار و مادری کنترل و گزارش گیری کند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید