«ولی پور» مدیرعامل خوراک دام پارس شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    23 دی 1402
    اخبار شرکت ها
    257 بازدید

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن حضور در شرکت خوراک دام پارس و تقدیر و تکریم از فعالیتها و اقدامات دکتر حامد جورابلی در دوران تصدی مدیرعاملی این شرکت، طی حکمی دکتر «جمال ولی پور» را به عنوان مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس منصوب و معرفی کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در بخشی از این حکم آمده است:

    نظر به تعهد، شایستگی و تخصص جنابعالی و همچنین موافقت مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر، به موجب این حکم به عنوان “مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس منصوب می‌شوید.

    همکاری مجدانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه آنچه سال جاری را به آن ملقب فرمودند: (مهار تورم و رشد تولید)، تحقق راهبرد “اقتصاد رهنما و اجرای “سیاست‌های اجرائی اولویت‌دار سال 1402” سازمان اقتصادی کوثر از اهم انتظارات می‌باشد.

    امید است با اتکا به ذات اقدس الهی ذیل عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه معزز شهدا و ایثارگران مؤید و سربلند باشید.

     

    دکتر ولی پور از مدیران باسابقه، خوشنام و توانمند کشور است که سوابق مدیریتی وی در شرکتهای تولیدی و تجاری در بخش خصوصی است که از مهمترین آنها می توان به: مدیرعاملی شرکت تجارت سهند ویسمن اشاره کرد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید