همکاری دوجانبه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و بانک دی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 اردیبهشت 1402
    اخبار
    290 بازدید

    نشست مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به همراه مدیران عامل شرکتهای تابعه با دکتر فریدون رشیدی عضو هیات مدیره، دکتر امجد خضری معاون شعب و جمعی از مدیران ارشد بانک دی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر رشیدی در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه حاضرین در ماه میهمانی خدا، گفت: مهمترین نقطه قوت این جمع در همکاری دوجانبه و مستمر، این است که بر اساس ارتباط کاری و وابستگی متعلق به یک مجموعه هستیم و اهتمام به خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فصل مشترک و فلسفه وجودی مجموعه بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر است.

    وی با تاکید بر ضرورت تعامل دو طرفه برای رسیدن به یک نقطه مشترک، افزود: سازمان اقتصادی کوثر به مثابه یک دولت کوچک است و بانک دی می تواند به عنوان بازوی حمایتی شما، همچون بانک مرکزی همراه همیشگی شما باشد.

    عضو هیات مدیره بانک دی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال  1402، تاکید کرد: ظرفیتهای بانک دی در خدمت رشد تولید در بخش کشاورزی و تقویت امنیت غذایی کشور خواهد بود.

    در ادامه این نشست، مهندس غلامی مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و همچنین مدیران عامل شرکتهای تابعه، به بیان بخشی از مشکلات و ناهماهنگی های ایجاد شده در فرایند اخذ تسهیلات از بانک دی و مطالبات و انتظارات خود پرداختند.

    در بخش دیگری از این نشست که در سالن جلسات بانک دی برگزار شده بود، دکتر امجد خضری معاون شعب بانک دی، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این نشست و اعلام آمادگی این بانک جهت همکاری همه جانبه با شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، به برخی محدودیتهای قانونی و اجرایی در پرداخت تسهیلات اشاره و به سوالات و ابهامات مدیران عامل پاسخ داد.

    وی با اشاره به سیاست کلی و اولویت اصلی بانک دی در خدمت رسانی به جامعه هدف افزود: با توجه به وجود ذی نفعان مشترک در هر دو مجموعه، بانک دی آمادگی دارد تا با تسهیل گری در فرایندها، این همکاری دوجانبه را تقویت کند.

    در پایان این نشست مقرر شد تا در اسرع وقت کارگروه مشترکی به منظور بررسی نظرات و پیشنهادات، تدوین راهبردها و راهکارها و همچنین هماهنگی بیشتر تشکیل و اقدامات اجرایی به عمل آید.

    مقالات مرتبط

    اخبار
    آگهی شرکت در مناقصه
    شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر(سهامی عام) در نظر دارد طراحی، ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی خود را در محل نمایشگاه بین المللی تهران (نمایشگاه ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید