نقطه قوت سازمان اقتصادی کوثر، برخورداری از مزارع و فارم های اختصاصی و مشارکتی است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 شهریور 1402
    اخبار
    191 بازدید

    وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخورداری سازمان اقتصادی کوثر از مزارع و فارم های اختصاصی و مشارکتی نقطه قوت این سازمان محسوب می شود که می تواند در تولید انواع محصولات لبنی، اقسام روغن های خوراکی، گوشت و مرغ رشد قابل توجهی ایجاد کند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر عباس علی آبادی در بازدید از غرفه سازمان اقتصادی کوثر در نمایشگاه «روایت خدمت» در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر عنوان کرد: در جریان مولدسازی های بخش عمران و ساختمان کوثر هستم و بزودی از پروژه های این هلدینگ بازدید می کنم.

    وزیر صمت افزود: جدّیت سازمان اقتصادی کوثر در مولدسازی و ظرفیت برای کمک به ساخت انبوه مسکن، مشاهده می شود. بنابراین پیشنهاد می کنم سازمان اقتصادی کوثر با راه اندازی کارخانجات صنعتی و اختصاصی ساخت مصالح، بتن و دیگر لوازم ساختمانی در نهضت ساخت مسکن هم افزایی کند.

    علی آبادی با بیان اینکه اخبار نوآوری های شرکت جمکو را دنبال می کند، ادامه داد: توصیه می کنم شرکت جمکو در کنار نقش آفرینی در بهینه سازی صنایع مادر برنامه ریزی های لازم را برای بروزرسانی تجهیزات حوزه های دامی و زراعی داشته باشد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید