نشست هم اندیشی مسئولین روابط عمومی شرکتهای تابعه هلدینگ سرمایه گذاری کشاورزی کوثر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    17 اردیبهشت 1402
    اخبار
    310 بازدید

    نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مسئولین و رابطین روابط عمومی شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای این نشست که با حضور مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین پیریایی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل برگزار شده بود، دکتر صادق صدقگو سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی این شرکت ضمن خیرمقدم به همکاران شاغل در مجموعه شرکتهای تابعه این هلدینگ گفت: در عصر رسانه و دنیای ارتباطات، ضرورتی به توصیف و توضیح اهمیت روابط عمومی نیست و در روزگاری که بین وقوع رویداد و نشر خبر آن، یک کلیک فاصله است، نیازی به تاکید بر دقت و سرعت عمل در نشر رویدادها نیست.

    وی با اشاره به نگاه ویژه مدیر عامل به حوزه روابط عمومی افزود: اقدامات و خدمات ارائه شده توسط شرکتها به صورت مستمر و شبانه روزی صورت میگیرد اما متاسفانه انعکاس این فعالیتها نیازمند اهتمام بیشتر است.

    در ادامه این نشست، مهندس غلامی ضمن گرامیداشت ایام وفات سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و شهادت حضرت حمزه سید الشهدا(ع) گفت: در دورانی که حفظ تولید و اشتغال موجود در عرصه فعالیتهای اقتصادی بسیار سخت است، شرکتهای تابعه با برنامه ریزی مستمر و تدوین استراتژی های مناسب در حوزه کسب و کار، امنیت غذایی کشور را تقویت و منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه را عملیاتی می کنند.

    وی تصریح کرد: زحمات همکاران ما و شما در حوزه صف و ستاد، در گرو اطلاع رسانی صحیح و دقیق و سریع آن است و مدیران محترم عامل لازم است تا در این زمینه حمایت و همراهی ویژه ای داشته باشند.

    نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای دفتر روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر خصوصاً در حوزه آموزشهای تخصصی کارشناسان روابط عمومی افزود: تحول در عرصه عملکردی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه، در دوران فعالیت جناب آقای پیریایی به خوبی مشهود و نمایان است و این ناشی از وسعت نظر جناب آقای دکتر فخاری مدیر عامل محترم سازمان اقتصادی کوثر در این زمینه است.

    در بخش دیگری از این نشست، حجت الاسلام و المسلمین پیریایی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اقتصادی کوثر، ضمن سپاس و قدردانی از فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و شرکتهای تابعه در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: دغدغه اصلی مدیران محترم عامل، فرایند تولید و رشد سرمایه مجموعه است اما توسعه نقش آفرینی و اثرگذاری روابط عمومی شرکتها، درخواست ما از مدیران محترم عامل است.

    وی ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی کامل مجموعه روابط عمومی شرکتهای تابعه با مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی هلدینگ، افزود: از آنجا که این مجموعه تحت عنوان یک هلدینگ سرمایه گذاری، زنجیره وار به هم پیوسته است، ماهیت و هویت همه شما نیز به هم پیوسته است و لازم است با هم افزایی و هماهنگی بیشتری، وظایف خود را عملیاتی نمایید.

    پیریایی در پایان سخنان خود، بر استفاده بیش از پیش از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: ضریب حضور شما در فضای مجازی بسیار مهم و اثربخش است و با بهره گیری از الگوی حضور و فعالیت سازمان، در این زمینه به صورت ویژه فعالیت نمایید.

    در ادامه این نشست، مسئولین و رابطین روابط عمومی شرکتهای تابعه، به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه و تشریح برخی از مسائل و مشکلات پرداختند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید