نشست مدیرعامل با فرزندان شاهد شاغل در شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 اردیبهشت 1402
    اخبار
    276 بازدید

    مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با فرزندان شاهد شاغل در این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، وی در ابتدای این نشست ضمن بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و توفیق حضور در کنار شهدا گفت: از اینکه از جنس جامعه هدف هستم و هم درد جامعه ایثارگری هستم، افتخار می‌کنم و خرسندم.

    وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و روحیه جهادی در میان رزمندگان، افزود: امروز نیز تعهد به فرهنگ خدمت رسانی و اعتقاد به وجدان کاری برای خدمت بیش از پیش به مردم خصوصا جامعه هدف، مجاهدت است.

    غلامی در بخش دیگری از سخنان خود، به استفاده بهینه از تخصص و تجربه کاری فرزندان شاهد در حوزه های کاری مرتبط اشاره کرد و تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت و پتانسیل مهم در چهارچوب توانمندی و تخصص، کارآمدی و کاردانی، راهگشاست، چون اکثریت قریب به اتفاق شما فرزندان شهدا، خود را مقید و ملتزم به خدمت مخلصانه و مجاهدانه به ملت ایران خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران می دانید.

    او در پایان از فرزندان شاهد و ایثارگران شاغل در مجموعه شرکت خواست تا آمادگی خود را در مسیر توسعه و رشد سیستم به منصه ظهور رسانده و توانمندی های خود را در راستای تحقق سیاستهای ده گانه ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر تقویت نمایند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید