نشست سرپرست معاونت سرمایه گذاری، عمران و توسعه با فرماندار اسلامشهر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    29 فروردین 1402
    اخبار
    299 بازدید

    دکتر اقبال محمدیان سرپرست معاونت سرمایه گذاری، عمران و توسعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به همراه مهندس محمد علی ابراهیمی مدیر واحد املاک و مستقلات این شرکت، با حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، این نشست که به منظور مولد سازی اراضی و املاک این شرکت واقع در منطقه احمد آباد مستوفی در دفتر فرماندار شهرستان اسلامشهر برگزار شده بود، مسائل مرتبط با حوزه فرصت های سرمایه گذاری و جذب مشارکت بخش های متولی به منظور مولد سازی اراضی شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    بر اساس مباحث این نشست و با عنایت به نظر مساعد فرماندار اسلامشهر، مقرر‌ شد تا طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری مورد نظر تدوین شود تا در نشست مشترکی با ادارات ذیربط شهرستان مورد بررسی واقع شود.

    مقالات مرتبط

    اخبار
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته میزبان وزیر محترم وزارت جهاد کشاورزی به همراه معاون و مدیران ارشد ستادی
    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی دام وطیور استان تهران با حضور ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید