نشست ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    10 خرداد 1402
    اخبار
    267 بازدید

    اولین نشست هم اندیشی و هماهنگی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته با حضور دکتر مجید ولدان مدیر حوزه مدیرعامل و دکتر صادق صدقگو مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و همچنین مسئولین روابط عمومی و نمایندگان شرکت های تابعه برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر مجید ولدان در این نشست ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: با توجه به تجربه حضور در 12 دوره از این نمایشگاه، این نشست به منظور هماهنگی و هم افزایی جهت رسیدن به تفاهم و اجماع کلی و جمعی تشکیل شده است. وی با اشاره بر ضرورت برنامه ریزی برای حضور موثر و آمادگی کامل جهت این رویداد بین المللی، افزود: قطعاً ایده آل گرایی مفید و مناسب است اما لازم است تا امروز خود را با گذشته مقایسه کنیم تا میزان پیشرفت ما مشخص شود.

    در ادامه این نشست دکتر صادق صدقگو ضمن تقدیر از حضور همکاران در این نشست، گفت: در سالهای گذشته هلدینگ کشاورزی کوثر و شرکت های تابعه آن در نمایشگاه‌های متعدد و متنوع، حضور داشته‌اند اما این نشست با هدف بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف تشکیل شده است تا با تقویت نقاط قوت و تلاش برای رفع نقاط ضعف احتمالی، بتوانیم علاوه بر نمایش و ارائه فعالیتهای شرکت برای مخاطبین و بازدیدکنندگان، شاهد خروجی اقتصادی اثربخش و مناسبی برای مجموعه باشیم. وی افزود: برای رسیدن به این هدف مهم، لازم است تا افرادی که از سوی شرکت‌های تابعه جهت حضور در نمایشگاه معرفی می‌شوند، دوره‌های کوتاه آموزشی مثل: تکنیک‌های بازیابی و زبان بدن را طی کنند. در بخش دیگری از این نشست، مهندس زهرا محمودی برام دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی دام و طیور در سالهای گذشته، به بخشی از مشکلات و معضلات دوره‌های قبل اشاره کرد و گفت: اکثر مشکلات به وجود آمده در جریان برگزاری نمایشگاه، با هم افزایی و هماهنگی قابل حل است. امیدوارم با همفکری و هم اندیشی در این نشستها بتوانیم با تعامل و برنامه ریزی، گامهای موثری برداریم. در بخش دیگری از این نشست، مسئولین روابط عمومی و نمایندگان شرکتهای تابعه، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید