مدیرعامل توسعه مکانیزاسیون کوثر منصوب شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    20 آبان 1402
    اخبار
    241 بازدید

    سید صاحب میرپناهی طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر منصوب شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در بخشی از حکم مهندس ابراهیم غلامی خطاب به دکتر میرپناهی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تخصص جنابعالی و همچنین موافقت مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر، به موجب این حکم به عنوان “مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر” منصوب می‌شوید. همکاری مجدانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه آنچه سال جاری را به آن ملقب فرمودند: (مهار تورم و رشد تولید)، تحقق راهبرد “اقتصاد رهنما” و اجرای “سیاست‌های اجرائی اولویت‌دار سال 1402” سازمان اقتصادی کوثر از اهم انتظارات می‌باشد. امید است با اتکا به ذات اقدس الهی ذیل عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه معزز شهدا و ایثارگران مؤید و سربلند باشید.

    وی تا پیش از این، سرپرست شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بود و از مهمترین سوابق کاری او می توان به مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر اشاره کرد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید