نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    17 مهر 1402
    اخبار
    337 بازدید

    دکتر محمدعلی نیکبخت طی مراسمی دکتر سید مجتبی نوروزی (مدیر عامل اسبق شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر) را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب و معرفی کرد.

    در این مراسم، وزیر جهادکشاورزی از زحمات دکتر وحید صالحی سرپرست سابق سازمان دامپزشکی قدردانی کرد و دکتر نوروزی را از چهره های با تجربه در این بخش دانست و گفت: سازمان دامپزشکی کشور مسوولیت خطیر و مهمی برعهده دارد و درکل چرخه، از تولید تا سفره ایفای نقش می‌کند. از این رو انتظار داریم از ظرفیت های علمی و کارشناسی موجود در سازمان در راه پیشرفت و توسعه فعالیت ها بهره‌گیری مناسب شود.

    همچنین دکتر ناصر فخاری طی پیامی در صفحه ایتای خود آورده است: «دکتر مجتبی نوروزی از همکاران سازمان، بعنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد. حسب درخواست تلفنی وزیر محترم، با مأموریت ایشان موافقت شد تا ان‌شاءالله هم به سازمان اقتصادی کوثر و هم فعالان صنایع مربوط در سطح کشور کمک کنند. امیدوارم تجربه دکتر نوروزی در هلدینگ کشاورزی کوثر و تجربه پیشین ایشان در سازمان دامپزشکی کمک کند تا بیش از پیش منشأ آثار و برکات برای امنیت غذایی کشور و سلامت آحاد جامعه باشند.

    در جلسه معارفه، دو پیشنهاد عرض کردم. ۱ – حل و فصل مسائل حرفه‌ای در درون آن سازمان و عدم انعکاس اختلافات، قصور یا تقصیر‌های پیشینیان به ساختارهای بیرونی. ۲ – تشکیل دفتر هوشمندسازی برای توسعه هوش‌مصنوعی در تشخیص و درمان بیماری‌های دام، طیور و آبزیان با مشارکت مرکز تحقیقات علوم و فناوری‌های هوشمند کوثر و دانشگاه تهران. در هر دو مورد، وزیر محترم، جناب آقای مهندس نیکبخت و جناب آقای دکتر نوروزی اعلام آمادگی و موافقت کردند.

    دکتر فخاری در پیامی دیگر آورده است: مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور جمعی از مسئولین و همکاران بخش خصوصی، دولتی و برخی از اساتید بزرگ دانشگاهی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد. بنده توفیق دیدار فعالان این عرصه و تقدیر از برخی برگزیدگان را داشتم. این روز و هفته‌ی مزین به نام دامپزشکی را به این سربازان گمنام سلامت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز در پیامی انتصاب وی را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

    پذیرش مسئولیت و حضور در سنگر خدمت رسانی به مردم، نه تنها امانتی برای عمل به تعهّدات است که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «باری بر دوش انسان است که باید آن را به خاطر هدف و نیّتی تحمّل کند.»
    هدفی که همانا اعتلای نظام جمهوری اسلامی، توسعه و تعالی مادّی و معنوی کشور است. از این رو، نیّتی که بر این هدف مقدّس استوار شده باشد، غیر از تقرّب به درگاه حضرت حق – از دریچه خدمت به خلق – تعبیر و تفسیر دیگری ندارد.
    حسن انتصاب حضرتعالی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور حکایت از کاردانی و تعهد، کارآمدی و تخصص، جنابعالی دارد. حکایتی که فرهنگ جهادی و روحیه انقلابی شما را بیش از پیش به تصویر خواهد کشید.
    امید است همچون گذشته با مدیریّتی هوشمندانه و خردمندانه، منشاء خدماتی اثرگذار و ماندگار باشید.

    گفتنی است؛ دکتر سید مجتبی نوروزی متولد مهر ماه ۱۳۵۰ در صالح‌آباد شهرستان مهران و دانش‌آموخته دکترای دامپزشکی از دانشگاه ارومیه است. وی پیش از این طی سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ مسئولیت ریاست این سازمان را بر عهده داشت.
    دکتر نوروزی علاوه بر تجربه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، سوابقی همچون: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، رئیس مدیرعامل شرکت مرغ ماهان، سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، مدیرعامل هلدینگ دامپروری و کشاورزی کمیته امداد و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین را در کارنامه کاری خود دارد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید