صورت های مالی شرکت بازرگانی تحفه به تصویب رسید - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 اردیبهشت 1402
    اخبار شرکت ها
    325 بازدید

    مجمع سالیانه شرکت بازرگانی تحفه تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این نشست که در سالن جلسات این شرکت و با حضور مهندس سبحانی معاون مالی و اداری،دکتر رحمن محمدی معاون امور شرکت ها، دکتر جهانگیر حبیبی کلاریجانی مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه و همچنین نمایندگان سازمان اقتصادی کوثر و موسسه حسابرسی مفید راهبر برگزار شده بود، گزارش بررسی صورتهای مالی شرکت بازرگانی تحفه ارائه و به تصویب مجمع رسید.

    در ابتدای این نشست،  پس از حصول اطمینان از حضور 100% نمایندگان صاحبان سهام شرکت، در رعایت ماده 101 اصلاحیه قانون تجارت، آقای حسن سبحانی به سمت رئیس مجمع، خانم صدیقه شیروانی باقری­شادان به سمت ناظر مجمع، آقای رحمن محمدی به سمت ناظر مجمع و آقای جهانگیر حبیبی­کلاریجانی به سمت منشی مجمع شدند.

    استماع و تصویب گزارش فعالیت هیات مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1401/09/30، انتخاب مؤسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1401/09/30 و انتخاب روزنامه اطلاعات جهت درج آگهی­های شرکت بخشی از دستور این جلسه بود.

    در پایان این نشست، شرکت سرمایه­گذاری کشاورزی کوثر (سهامي عام)، سازمان اقتصادی کوثر و شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر (سهامی عام) به عنوان اعضاء هیئت مدیره حقوقی برای مدت دو سال انتخاب شدند.

    مقالات مرتبط

    اخبار شرکت ها
    بازدید مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویر احمد از شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت دنا کوثر
    دکتر شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد و دکتر شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، از شرکت پیشگامان کشاورزی ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید