صورت های مالی شرکت بازرگانی تحفه به تصویب رسید - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 اردیبهشت 1402
    اخبار شرکت ها
    265 بازدید

    مجمع سالیانه شرکت بازرگانی تحفه تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این نشست که در سالن جلسات این شرکت و با حضور مهندس سبحانی معاون مالی و اداری،دکتر رحمن محمدی معاون امور شرکت ها، دکتر جهانگیر حبیبی کلاریجانی مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه و همچنین نمایندگان سازمان اقتصادی کوثر و موسسه حسابرسی مفید راهبر برگزار شده بود، گزارش بررسی صورتهای مالی شرکت بازرگانی تحفه ارائه و به تصویب مجمع رسید.

    در ابتدای این نشست،  پس از حصول اطمینان از حضور 100% نمایندگان صاحبان سهام شرکت، در رعایت ماده 101 اصلاحیه قانون تجارت، آقای حسن سبحانی به سمت رئیس مجمع، خانم صدیقه شیروانی باقری­شادان به سمت ناظر مجمع، آقای رحمن محمدی به سمت ناظر مجمع و آقای جهانگیر حبیبی­کلاریجانی به سمت منشی مجمع شدند.

    استماع و تصویب گزارش فعالیت هیات مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1401/09/30، انتخاب مؤسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1401/09/30 و انتخاب روزنامه اطلاعات جهت درج آگهی­های شرکت بخشی از دستور این جلسه بود.

    در پایان این نشست، شرکت سرمایه­گذاری کشاورزی کوثر (سهامي عام)، سازمان اقتصادی کوثر و شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر (سهامی عام) به عنوان اعضاء هیئت مدیره حقوقی برای مدت دو سال انتخاب شدند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید