سمینار «آشنایی با مزایا و مدیریت سویه w80 هایلاین» برگزار شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    2 تیر 1403
    اخبار
    105 بازدید

    سمینار «آشنایی با مزایا و مدیریت سویه w80 هایلاین» به همت شرکت مرغک برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر کامران طهماسبی مدیرعامل شرکت مرغک در ابتدای این نشست که در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تبریز و با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مرغداران و فعالان صنعت طیور از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل) در محل هتل پارس تبریز برگزار شده بود، یاد و خاطره شهدای خدمت خصوصاً رییس جمهور فقید حضرت آیت الله دکتر رئیسی و دکتر مالک رحمتی را گرامیداشت و بر پیمودن راه این عزیزان تاکید کرد.

     

    وی در ادامه، ضمن تشریح برخی از معضلات گذشته صنعت ، تغییر نرخ ارز ، کمبود و کیفیت نامناسب نهاده های خوراک در برخی از مقاطع زمانی و پایین بودن قیمت فروش تخم مرغ را از مهمترین مشکلات سال‌های اخیر صنعت مرغ تخمگذار کشور برشمرد گفت: شرکت مرغک به پشتوانه قدمت و اصالت و بهره‌مندی از پرسنل مجرب و زیر ساختهای مناسب همواره در راستای افزایش کیفی محصولات خود اقدام نموده است و امروزه جوجه و پولت تولیدی شرکت مرغک با بهترین کیفیت به بازار عرضه میشود.

    مدیرعامل شرکت مرغک مصرف پایین خوراک ، پیک بالای تولید و مقاومت در برابر بیماری‌ها را از ویژگی‌های ممتاز و منحصر بفرد سویه w80 هایلاین برشمرد و اظهار داشت: این سویه در سراسر جهان از پراکنش و مقبولیت بسیاربالایی برخوردار است.

    دکتر طهماسبی با اشاره به بررسی و بازنگری فرآیندهای تولیدی و اعمال تغییرات در بخش های مختلف شرکت مرغک، افزود: این تغییرات با هدف بهبود مداوم کیفیت محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان صورت گرفته است.

    وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی از قطب های مهم صنعت مرغ تخمگذار کشور است و مرغداران عزیز این منطقه همواره ارتباط عمیق و سازنده ای با شرکت مرغک داشته اند که این امر شایسته تقدیر و تحسین است.

    در این همایش که با استقبال بی‌نظیر مرغداران، فعالان صنعت طیور و مشتریان شرکت مرغک برگزار شده بود ، علاوه بر سخنرانی مدیرعامل شرکت مرغک، عملکرد موفق مشتریان سویه w80 در کشور (به ویژه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل) تبیین و مهمترین نکات مدیریتی در خصوص پرورش این سویه برای مخاطبان تشریح شد.

    در انتهای این جلسه به سوالات و ابهامات حاضران پاسخ داده شد.

     

     

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید