رونق تولید بخش کشاورزی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    8 خرداد 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    212 بازدید

    دکتر کاظم خاوازی رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با حضور در شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر از بخش های شیلات و زراعت مزرعه احمدآباد مستوفی بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر، دکتر خاوازی در این بازدید به ظرفیت و پتانسیلهای بالای کشاورزی در شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر اشاره کرد و گفت: برای بهره وری بیشتر و توسعه بخش کشاورزی در این شرکت، لازم است تا با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت محققین و مجموعه های دانش بنیان استفاده کرد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر تولید باشیم.

    دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تصریح کرد: قطعا بهره گیری از دانش نوین در بخش کشاورزی باعث رونق تولید از طریق افزایش بهره وری و در نهایت تضمین توسعه پایدار و تضمین امنیت غذایی کشور خواهد شد.

    در این بازدید مهندس مسعود وجدانی فرد مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر گفت: شرکت پیشگامان دارای چندین مزرعه در سطح کشور است و در بخشهای زراعت، گلخانه و پرورش و تولید ماهی قزل آلا و خاویاری فعالیت می کند.

    وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش مدیران و کارکنان مجموعه به دنبال آن هستیم تا در سال جاری با به کارگیزی همه ظرفیت های شرکت، شاهد رشد اقتصادی از طریق افزایش تولید در بخش های مختلف مجموعه باشیم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید