روایت رسانه‌ها از استقبال بازدیدکنندگان از اقدامات هلدینگ کشاورزی کوثر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    15 مرداد 1402
    اخبار
    203 بازدید

    شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته و نمایش توانمندی ها و دستاوردهای نخبگان ایرانی با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی، تجاری و صنعتی در حوزه کشاورزی و دامپروری است که هر ساله مورد توجه و استقبال شرکت های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

    در این نمایشگاه بین المللی، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر به همراهی شرکت های تابعه در کنار ده ها شرکت داخلی و خارجی دیگر، محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید ماشین آلات، تجهیزات صنعت دامپروری و مرغداری، خوراک و مکمل های غذایی دام و طیور، دارو، واکسن و مواد بیولوژیک و غیره را به نمایش می گذارند.

    از مجموعه سازمان اقتصادی کوثر، شرکت های مرغ اجداد زربال، مرغ اجداد دیزباد، کشت و صنعت شریف آباد، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، مرغک، توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، خوراک دام پارس، کشت و صنعت اشراق، خدمات بازرگانی تحفه، پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر، شیمی دارو کوثر، کشت و صنعت خاوردشت و کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان حضور داشتند.

    بازدید کنندگان و فعالان اقتصادی استقبال خوبی از اقدامات و دستاوردهای هلدینگ کشاورزی کوثر به نمایندگی از سازمان اقتصادی کوثر داشتند.

     

     

     

    منبع: خبرگزاری برنا

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید