رشد چشمگیر سود خالص شرکت‌های تابعه - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    5 بهمن 1401
    اخبار
    276 بازدید

    نشست هم‌اندیشی شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر در مشهد مقدس برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثردر این نشست، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات مدیران و پرسنل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و شرکت‌های تابعه گفت: بر اساس برآوردهای موجود و اعلام موسسات حسابرسی، سود خالص شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر طی سال مالی گذشته، از مقدار سود خالصی که از بدو تاسیس سازمان تاکنون واریز شده ، بیشتر بوده و این رشد چشمگیر و قابل توجه، ثمره تلاش و توکل شما بوده است.

    وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سازمان اقتصادی کوثر و همچنین پتانسیل شرکت‌های تابعه افزود: مشکلات و معضلات جامعه هدف خصوصاً در حوزه رفاه و معیشت، نیازمند همت ویژه همه ما برای به فعلیت رساندن همه ظرفیت‌های بالقوه در سازمان است.

    فخاری با بیان اینکه علی‌رغم همه دستاوردهای اقتصادی کم نظیری که به آن اشاره شد، وضعیت موجود با وضع مطلوب فاصله دارد، تصریح کرد: تدوین چشم‌انداز استراتژیک و برنامه‌ریزی بر اساس آن، به منظور رسیدن به اهداف مدنظر، نقش موثری در عبور از بحران‌های سخت دارد و لازم است که مدیران شرکت‌ها همه ابعاد را در نظر بگیرند تا بتوانند بر مشکلات فائق بیایند و به ماموریت سازمانی خود عمل نمایند.

    مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که مسیر صعودی رشد اقتصادی در سازمان، در سال آینده نیز با همت مدیران و کارکنان و خصوصاً عنایات شهدا و دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادامه داشته باشد.

    قبل از سخنان دکتر فخاری، دکتر حمید‌رضا جعفری، معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی و مهندس مهدی واصفی، معاون توسعه مدیریت و منابع، گزارشی از وضعیت جاری شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر ارائه دادند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید