دورخیز خوراک دام پارس برای ورود به زنجیره تولید گوشت مرغ - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    20 تیر 1402
    اخبار شرکت ها
    261 بازدید

    چهارمین جلسه شورای مدیران شرکت خوراک دام پارس با محوریت ورود به زنجیره تولید گوشت مرغ برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، چهارمین جلسه شورای مدیران محل کارخانه این شرکت برگزار شد.
    مهندس حامد جورابلی مدیرعامل شرکت در این نشست با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان رشد تولید و مهار تورم گفت: عمل به این شعار در چارچوب اقتصاد رهنما و سیاست های ده گانه مدیرعامل محترم سازمان محور اصلی فعالیت این شرکت است.
    وی با اشاره به برنامه ریزی شرکت خوراک دام پارس برای ورود به زنجیره تولید گوشت مرغ ، افزود: بیش از 70 درصد هزینه پرورش مرغ را تأمین نهاده و خوراک تشکیل می دهد و از طرف دیگر محصولات تولیدی شرکت به دلیل کیفیت بالا، ضریب تبدیل مناسبی را در اختیار مرغداران قرار می دهد و ترکیبات علمی و مفید جیره طیور نیز باعث تغذیه مناسب و در نتیجه لذیذ شدن گوشت مرغ می شود لذا زمینه های مناسب برای ورود شرکت به زنجیره تولید گوشت مرغ وجود دارد و بنا داریم با تغییر در استراتژی شرکت در این مسیر قدم های تازه برداریم و حضور موثری داشته باشیم.
    از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه، ارزیابی وضعیت بازار در خصوص تأمین نهاده و فروش محصولات بود که واحدهای مربوطه نیز گزارشی در این زمینه ارائه کردند.

     

     

     

    منبع: روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید