دستور مدیرعامل هلدینگ کشاورزی به مدیران عامل شرکتهای تابعه: تحقق صد در صدی بودجه، مولدسازی و ارائه به موقع صورت های مالی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    16 مهر 1402
    دسته‌بندی نشده
    342 بازدید

    ششمین نشست مدیران عامل شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت هفته فراجا و همچنین تبریک روز دامپزشک به همکاران شاغل در شرکتهای تابعه، گفت: وظیفه ما صرفاً شرکت‌داری و روزمرگی در امور اجرایی و فعالیتهای مرسوم اداری نیست بلکه به عنوان یک بنگاه اقتصادی، ایجاد سود برای توسعه خدمت رسانی به جامعه هدف و تسهیل در معیشت این عزیزان، در راس همه رسالتها و ماموریتهای کاری ماست.

    وی با اشاره به تاکید دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر بر ضرورت خدمت رسانی دقیق و به موقع به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افزود: در سازمان اقتصادی کوثر، برای خوشایند بنده و دیگران به عنوان مسئول بالادستی، کار نکنید بلکه در درجه اول کسب رضایت خداوند متعال و برای ارائه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران معزز به فعالیت در این مجموعه بپردازید.

    غلامی برنامه ریزی برای تحقق صد در صدی بودجه، مولدسازی و ارائه به موقع صورت های مالی، را اولویت شش ماهه دوم دانست و تصریح کرد: شرکتهای تابعه لازم است تا بدون وابستگی مالی به هلدینگ، وظایف خود را برای انجام تعهدات مالی خود به سازمان انجام دهند که رعایت سقف پرداخت حقوق و مزایا، صرفه جویی در مخارج غیر عرف و مدیریت منابع، تنها یکی از راهکارهای آن محسوب می شود.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، الگوگیری از بنگاه های اقتصادی موفق را در مراقبت از سرمایه و بازدهی مناسب بر اساس آینده نگری را از نیازهای مجموعه های اقتصادی وابسته به نهادهای دولتی دانست و خاطر نشان کرد: تاکید سازمان اقتصادی کوثر بر مولدسازی و ارزش آفرینی و پیگیری و مطالبه مدیرعامل محترم سازمان از هلدینگ ها، بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران است و هر یک اقدام مثبت و موثر شما، باری از دوش جامعه هدف بر می دارد.

    مهندس غلامی در ادامه با اشاره به تغییرات در پست ها و جایگاههای مدیریتی در مجموعه هلدینگ و شرکتهای تابعه گفت: انگیزه بالا، سابقه مدیریتی، تخصص مرتبط، توانمندی و کاردانی ملاک ما برای انتخاب مدیران بوده است که ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات مدیران سابق، توقع ما از مدیران جدید، برنامه ریزی در چهارچوب سیاستهای ابلاغی ده گانه سازمان اقتصادی کوثر با هدف حرکت از وضع موجود به سوی وضع مطلوب است.

    وی افزود: حوزه بازرگانی از اهمیت بسیار زیادی در مجموعه های اقتصادی برخوردار است و با چنین رویکردی، ساختار سازمانی بازرگانی در سازمان اقتصادی کوثر به دستور جناب آقای دکتر فخاری تشکیل شده است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تاکید بر ضرورت آموزش و تخصص در این حوزه، تصریح کرد: قانون تجارت نقشه راه و رساله عملیه مدیران در حوزه اقتصاد است.

    در بخش دیگری از این نشست، معاونین هلدینگ و مدیران عامل شرکتهای تابعه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه برنامه ریزی جهت پرداخت مانده مطالبات، پرداخت سود سهام و مولد سازی ارائه دادند.

    ضمناً در این جلسه احکام آقایان، حسین بورقانی فراهانی، رضا پورقاسم و امید ملاکریمی که به ترتیب به عنوان: سرپرست معاونت امور شرکتها، سرپرست حوزه مدیرعامل و سرپرست حقوقی منصوب شده بودند، توسط مهندس غلامی اهدا گردید.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید