خبر شیمی دارو - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    15 شهریور 1401
    اخبار
    618 بازدید

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت شیمی دارو: مدیر عامل شرکت شیمی‌دارو کوثر در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته، ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر، گفت: «این نمایشگاه بعد از دو سال وقفه ایجاد شد و صنعت تشنه چنین رویارویی بین مصرف کنندگان، تولید کنندگان، تامین کنندگان و خریداران بود.»
    به گزارش حکیم مهر، «دکتر بهراد زندیه» ضمن گلایه از نحوه طراحی ساعات بازدید از نمایشگاه، تصریح کرد: «با این روش بخشی از نمایشگاه از دست خواهد رفت و بهره‌وری مکفی و رضایت بخشی نخواهد داشت، لذا بهتر بود ساعت برگزاری نمایشگاه از ده صبح آغاز و تا ۶ غروب ادامه می‌یافت. کمااینکه به این شکل بهره‌مندی بهتری می‌شد از نمایشگاه گرفت.»
    وی خاطرنشان کرد: «باید این مساله را بپذیریم و مسیر را باز کنیم که حتما برندهای خارجی در نمایشگاه حضور داشته باشند، چراکه اعتبار این نمایشگاه به بین‌المللی بودن آن است. لذا می‌بایست برندهای معتبر جهانی بتوانند در آن حضور پیدا کنند. همچنین نگاه ما باید به این نقطه باشد که بتوانیم محصولات را تحت لیسانس در ایران تولید کنیم و صرفا واردات انجام ندهیم.»

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید