حرکت شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر روی ریل دانش بنیان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    17 آبان 1401
    اخبار
    506 بازدید

    برگزاری جلسات تخصصی با شرکت های دانش بنیان دانشگاه تهران

    به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، طی روزهای شنبه و یکشنبه 14 و 15 آبان ماه 1401 گروه سرمایه گذاری کشاورزی میزبان شرکت های تخصصی حوزه کشاورزی پارک علوم و فناوری دانشگاه تهران بود.
    این نشست ها که به همت واحد دانش بنیان و نوآوری گروه برگزار شد، در راستای اجرایی سازی تفاهم نامه منعقد شده بین هلدینگ کشاورزی کوثر و دانشگاه تهران و به منظور امکان سنجی تخصصی زمینه های همکاری فی ما بین برگزار گردید.
    در روز نخست برگزاری این نشست ها دکتر محمد صادق واعظی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسات، به معرفی حوزه فعالیت های شرکت های تابعه پرداخت و ادامه داد: ما پس از انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه تهران و سایر مجموعه های فعال در حوزه دانش و فناوری، به دنبال تدوین درخت مسائل شرکت های تابعه گروه رفتیم و در حال حاضر با همت واحد دانش بنیان و نوآوری گروه و شرکت های تابعه، عمده چالش های اصلی شرکت های ما در تمامی حوزه های کسب و کاری احصاء و تدوین شده است. ما پس از این مرحله باید اهم چالش های خودمان را با مجموعه های دانش بنیان نظیر پارک علوم و فناوری دانشگاه تهران در میان بگذاریم تا از ظرفیت به وجود آمده در شرکت های مستقر این پارک، برای حل مسائل شرکت های خودمان بهره ببریم.
    وی ضمن تأکید بر اهمیت حوزه دام، طیور و آبزیان در مجموعه فعالیت های این گروه به ضرورت بررسی زمینه های همکاری با اولویت بازده اقتصادی و سهل الوصول بودن اجرای آن در شرکت ها اشاره کرد و افزود: جلساتی که امروز به صورت BtoB برگزار می گردد و علاوه بر مسئولین مرتبط گروه، نمایندگان شرکت های تخصصی گروه نیز حضور دارند باید زمینه همکاری های عملیاتی تر و با لحاظ همه جوانب فنی و اقتصادی بررسی گردد.
    در این نشست ها که مجموعاً 10 ساعت به طول انجامید، 8 شرکت از 12 شرکت فعال در زمینه کشاورزی پارک علوم و فناوری دانشگاه تهران که به حوزه فعالیت های هلدینگ کشاورزی کوثر نزدیک بودند حضور داشتند و هر شرکت به مدت 30 دقیقه به معرفی دستاوردها، خدمات و تولیدات خود پرداخت و پس از آن 15 دقیقه به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید