جلسه کمیسیون مالی- بانکی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان برگزار شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    10 بهمن 1402
    اخبار
    150 بازدید

    جلسه کمیسیون تخصصی مالی- بانکی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این جلسه که نمایندگان بانکهای سپه، خاورمیانه، سامان، نمایندگان شرکتهای بیمه ها، فعالین اقتصادی در بخش خصوصی و همچنین دکتر سجاد اصغری خواه سرپرست مدیریت بازرگانی و مهندس علی شعبانی مدیر مالی هلدینگ کشاورزی کوثر حضور داشتند، مدیر امور بین الملل بانک سپه گفت: نقل و انتقال وجوه حاصل از فروش کالاهای صادراتی به کشور عمان از طریق این بانک به ایران امکان پذیر است.

    وی افزود: گشایش اعتبار اسنادی برای 3 بانک روسی EXIM, VTB و RFC به ارز روبل از بانک سپه میسر شده و اولین ال سی برای بانک VTB گشایش و مورد پذیرش قرار گرفته است.

     

    دکتر اصغری خواه در در این نشست با اشاره به برخی از موانع نقل و انتقالات وجوه در حوزه صادرات محصولات غذایی و یا واردات نهاده های دام و طیور،گفت: با عنایت به کم هزینه و بدون ریسک بودن روش پرداخت ال سی در مقایسه با حواله نقدی از طریق صرافی ها و واسطه ها، فرصت مناسبی برای واردات مستقیم نهاده و گوشت از مبدا روسیه بدون نیاز به داشتن تراستی یا شرکت واسط در کشور روسیه و حذف مخاطره نرسیدن یا دیر رسیدن مبلغ ارز به حساب فروشنده فراهم آمده است.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید