تولید مشارکتی آبزیان در هلدینگ کشاورزی کلید خورد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    5 آذر 1402
    اخبار
    197 بازدید

    اولین نشست هماهنگی مشارکت شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و سازمان اتکا در حوزه آبزی پروری تشکیل شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس حسین بورقانی فراهانی معاون امور شرکتها و مجامع هلدینگ کشاورزی کوثر ضمن خیر مقدم به مدیران ارشد سازمان اتکا، هدف از برگزاری این جلسه را بهره گیری از پتانسیلهای موجود در این هلدینگ به منظور ارزش آفرینی، مولدسازی و رونق تولید دانست و گفت: رشد تولید منجر به کاهش تورم در بازار و توسعه مصرف آبزیان در کشور می شود.

    وی افزود: تاکید و رویکرد مدیرعامل محترم هلدینگ کشاورزی، افزایش بهره وری و استفاده از همه ظرفیتهای موجود به منظور تحقق راهبردها و سیاستهای سازمان اقتصادی کوثر و عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری یعنی رشد تولید و مهار تورم است.

    بورقانی فراهانی با اشاره به ظرفیتهای موجود در شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر در حوزه شیلات تصریح کرد: فارم‌ها و مزارع تولید و پرورش انواع ماهیان در منطقه احمدآباد مستوفی و استانهای ایلام و لرستان، امکان ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این مناطق و همچنین تقویت امنیت غذایی کشور از طریق توسعه آبزی پروری را مهیا می کند.

    در ادامه این جلسه مهندس مهدی جعفری معاونت اقتصادی سازمان اتکا، ضمن اعلام آمادگی این مجموعه جهت همکاری در راستای تحقق تفاهمنامه فیمابین سازمان اقتصادی کوثر و سازمان اتکا،گفت: مشارکت در تولید آبزیان و عرضه مستقیم و گسترده آن در فروشگاههای اتکا از برنامه های مدنظر و دارای اولویت برای ماست.

    در این نشست مهندس مسعود وجدانی فرد مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر و مهندس معلم مدیر امور شیلات سازمان اتکا، مطالب و نظرات تخصصی خود را در خصوص تولید مشارکتی آبزیان ارائه نمودند.

    در پایان این جلسه مقرر شد تا در نخستین گام، کارشناسان سازمان اتکا از مجموعه آبزی پروری شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر واقع در استان لرستان بازدید نمایند تا به منظورعملیاتی شدن فاز اول در تولید مشارکتی آبزیان، قراردادهای لازم منعقد شود.

     

    مقالات مرتبط

    اخبار
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته میزبان وزیر محترم وزارت جهاد کشاورزی به همراه معاون و مدیران ارشد ستادی
    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی دام وطیور استان تهران با حضور ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید