توسعه شبکه فروش و عرضه مستقیم محصولات شرکت دیزباد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    20 تیر 1402
    اخبار شرکت ها
    266 بازدید

    در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر و همچنین هدف گذاری واحد بازرگانی شرکت مرغ اجداد دیزباد، نشست هماهنگی و برنامه ریزی به منظور افزایش سهم بازار و عرضه مستقیم محصولات این شرکت در فروشگاههای معتبر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این نشست که با حضور سید هادی حسینی معاون بازرگانی شرکت دیزباد و همچنین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای (کالا+1) تشکیل شده بود، مذاکرات اولیه در خصوص گسترش بازار فروش محصولات گوشت مرغ و سایر فرآورده‌های پروتئینی مکتوس به عموم مصرف کنندگان انجام پذیرفت.
    معاون بازرگانی شرکت دیزباد در این جلسه ضمن معرفی فعالیتها و اقدامات موثر این شرکت در حوزه تنظیم بازار و مدیریت عرضه و تقاضا، اهداف و سیاست‌های بازرگانی مد نظر شرکت را تشریح نمود.
    وی ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با این فروشگاه زنجیره ای، افزود: علاوه بر تامین امنیت غذایی شهروندان، تامین رفاه آنها نیز یکی از اولویتهای شرکت دیزباد است.
    توافق‌ اولیه مبنی بر عقد قرارداد فروش و تامین محصولات گوشت مرغ و سایر فرآورده‌‌های پروتئینی مکتوس، درفروشگاه‌های زنجیره‌ای (کالا+1) و نیز تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرما (وابسته به شهرداری مشهد) که در اختیار ایشان می‌باشد، از نتایج این نشست بود.

     

     

     

    منبع: روابط عمومی شرکت مرغ اجداد دیزباد

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید