توانایی بومی سازی تکنولوژی‌های روز دنیا را داریم - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    21 آبان 1402
    اخبار شرکت ها
    170 بازدید

    مدیر عامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر گفت: این مجموعه که متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران می باشد، با بهره‌ گیری از دانش و توان مهندسان، کارشناسان و مدیران توانسته است صفر تا صد دانش دستگاه جوجه کشی هوشمند را بومی سازی کند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر سید صاحب میرپناهی تصریح کرد: بومی سازی این دانش با توجه به حساسیت بازار مرغ و تخم مرغ، مانع از ایجاد خلاء در این حوزه شده و این شرکت مفتخر به اجرای پروژه های بزرگ کارخانجات جوجه کشی در سطح کشور می باشد. میرپناهی با بیان اینکه این شرکت توانایی اجرای مدرن ترین گلخانه ها با بهترین کیفیت، نازل ترین قیمت و کم ترین زمان را داراست، افزود: در کاشت به روش گلخانه ای حجم تولید وابسته به نوع محصول چهار تا ده برابر افزایش یافته و مصرف آب تا هشتاد درصد کاهش می یابد، شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر در این حوزه نیز گام های بزرگی برداشته و مدرن ترین گلخانه ها را اجرا کرده است.

    مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر با بیان اینکه صنعت بسته بندی از دیگر حوزه های فعالیت این شرکت است، خاطرنشان کرد: واحد کارتن سازی کوثر توانایی ارائه خدمات بسته بندی و با بهترین کیفیت و متنوع ترین طرح ها را دارد. میرپناهی در پایان عنوان کرد : مهندسان ایرانی توانایی بومی سازی تکنولوژی‌های روز دنیا را دارند و اگر به اصل خود باوری و حمایت از تولید ملی برسیم جوانان مستعد و نخبه ایران می توانند تمام غیرممکن های را ممکن کنند.

     

    منبع: پایگاه اطلاع رسانی آینه خبر

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید