تقویت امنیت غذایی کشور، در گرو تلاش همه همکاران در زنجیره تولید است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    9 اسفند 1401
    اخبار
    296 بازدید

    در دومین مرحله از بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای تولیدی وابسته به شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، محمدرضا قدسی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت به همراه مجید زین العابدینی فرد مدیر حراست، به صورت سرزده در دفتر شرکت‌های مرغ اجداد زربال، ماهان، شیمی دارو و همچنین مرغک، اشراق و خوراک دام پارس حاضر شدند.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس قدسی در این بازدیدها، ضمن نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت‌ها، در جمع کارکنان نیز حضور یافت و با آنان گفتگو کرد.

    وی در حاشیه این بازدیدها، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، رصد میدانی به منظور پایش مشکلات جاری و معضلات احتمالی در شرکت‌ها و همچنین برقراری ارتباط نزدیک و بدون واسطه با نیروی انسانی شاغل را مهمترین برنامه و انگیزه در این بازدیدها دانست و گفت: ارتقا بهره‌وری و بهره‌گیری بیشتر از منابع، با شناسایی مستقیم چالش‌ها امکان پذیر است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران و کارکنان شرکت‌هایی که با همت، تلاش و کوشش خود باعث افزایش چشمگیر درآمد به سازمان اقتصادی کوثر طی سال مالی گذشته شدند، تاکید کرد: افق ترسیم شده توسط مدیران عالی سازمان اقتصادی کوثر و برنامه تنظیم شده توسط این گروه سرمایه گذاری برای همه شرکتهای تحت پوشش، هدف گذاری برای افزایش سود در سال مالی جاری و آتی است و لازم است که مدیران محترم با به کارگیری همه ظرفیت‌های در اختیار، این مطالبه جدی را محقق کنند.

    قدسی افزود: تقویت امنیت غذایی کشور به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در اقتدار نظام اسلامی، در گرو تلاش همه همکاران ما در این زنجیره تولید است که علاوه بر تامین کالاهای اساسی برای مصرف کننده داخل، پویایی کشور در عرصه اقتصادی را در پی خواهد داشت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید