تقدیر از مدیرعامل هلدینگ کشاورزی به عنوان ایثارگر نمونه - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    5 مهر 1402
    اخبار
    224 بازدید

    چهارمین همایش سراسری تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس با حضور سردار دکتر احمد کریم پور مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز هرچه عزت و اقتدار در جمهوری اسلامی است مرهون رهبری امام راحل(ره) و رهبر فرزانه‌ای است که بدیل ندارد.

    فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه نشست امروز با موضوع دفاع مقدس و قدرشناسی از کسانی است که در آن مقاطع سخت و دشوار در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و دفاع کردند، تصریح کرد: در آن دوران سخت همه در کنار هم ایستادند و پس از هشت سال توانستیم پیروز شویم و حتی یک وجب از خاک کشور ما به دست دشمن نیفتد در حالی که در تاریخ معاصر ما طی دوران پادشاهی مختلف تکه‌هایی از کشور جدا شد.

    وی ادامه داد: ما بر این عظمت و استواری ملت و رزمندگان می‌بالیم و یاد شهدای عزیزی که طی این سالها از بذل جان خود دریغ نکردند، همچنین جانبازان و آزادگان پرافتخاری که عزت و اقتدار ایران را به اثبات رساندند را گرامی می‌داریم.

    در ادامه این مراسم سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد کریم‌پور، مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نیز گفت: زمانی که در خصوص دفاع مقدس و بسیج صحبت می‌شود باید دید که اصلا چرا بسیج شکل گرفت، مقام معظم رهبری در نقل قولی در این باره می‌فرمایند:«تشکیل بسیج را خداوند رحمان به امام الهام کرد».

    مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه الگویی که برای دفاع مقدس وجود دارد، آخرین فرمایش رهبری در جمع رزمندگان است، تشریح کرد: ایشان فرمودند باید این چهار موضوع را تبیین کنید که در ابتدا چرا به ایران حمله کردند، چه کسانی حمله کردند، چه کسانی دفاع کردند و نکته آخر اینکه بعد از شهادت این افراد چه نتیجه‌ای به دست آمد.

    کریم‌پور که یکی از همرزمان سردار شهید سلیمانی بود، ضمن بیان خاطره‌ای از سردار سلیمانی، گفت: از ایشان درمورد دفاع مقدس و جنگ پرسیدم، ایشان گفتند دفاع بسیار مقدس است، به گونه‌ای که من هشت سال در دفاع مقدس بودم حتی یک مورد گزارش گناه برای من در طول این زمان ارسال نشد و این یعنی در زمان ظهور امام زمان(عج) قله دوران حکومت ایشان دوران دفاع مقدس است.

    وی خاطرنشان کرد: امروز این تفکر به جهان سرویس می‌دهد و جمهوری اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی اسلام و تشیع را در جهان زنده کرد و همچنین این تفکر را در جهان تبلیغ می‌کند.

    در پایان این مراسم، از ایثارگران نمونه و برتر از جمله مهندس ابراهیم غلامی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تقدیر شد.

    در بخشی از متن تقدیر نامه که به امضای سرهنگ پاسدار فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیده است، آمده است:

    در گرامیداشت «چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس» بر خود فرض دانستیم از ایثارگری ها و تلاش های ارزشمند و ماندگار جنابعالی که از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و یادگار آن دوران سراسر حماسه و افتخار هستید، تشکر و قدردانی نمایم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید