تعلق سازمانی، متخصصین باتجربه و تجهیزات کاربردی از نقاط قوت «شیمی‌دارو» است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    31 خرداد 1403
    اخبار
    107 بازدید

    دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به منظور بررسی وضعیت شرکت شیمی دارو کوثر از مجتمع آزمایشگاهی کوثر بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این بازدید که مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و دکتر علیرضا یوزباشی معاون مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز حضور داشتند، دکتر ناصر فخاری ضمن بازدید میدانی از بخش های مختلف آزمایشگاه کوثر و شرکت شیمی دار‌و کوثر، در جمع مدیران این شرکت، با اشاره به پیشرفت محسوس شرکت شیمی دارو کوثر نسبت به سال های گذشته گفت: نقاط قوت این شرکت؛ تعلق سازمانی، متخصصین باتجربه و تجهیزات کاربردی است و علیرغم خروج شرکت از زیاندهی ۱۱ ساله، هنوز با وضع مطلوب فاصله بسیار است و همت مضاعف برای اخذ سهم قابل قبول از بازار مورد انتظار است.

    مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، در ادامه به تبیین ضرورت‌های پیش‌رو پرداخت و خاطر نشان کرد: اولاً، تدوین و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی توسط هلدینگ کشاورزی به منظور کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقاء کیفیت تولیدات دامی و طیوری است.

    ثانیاً، ایفای نقش بازوی تخصصی معاونتِ بهداشتِ هلدینگ، توسط آزمایشگاه کوثر برای نمونه‌گیری، آزمایش و تحلیل نهاده‌ها و تولیدات است.

    ثالثاً، تدوین سند راهبری شرکت با مشارکت هلدینگ و ذی‌نفعان است.

    فخاری ظرفیت‌های “شرکت شیمی دارو کوثر” و تیمِ با انگیزه و سلامت کنونی، فرصت مغتنمی برای سایر شرکت‌های گروه دانست و تصریح کرد: از تلاش همکاران شرکت در سطوح مختلف برای خروج از بحران‌های گذشته تشکر می‌کنم و ادامه راه نیازمند تدابیر هلدینگ کشاورزی کوثر می‌دانم.

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر نیز در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیشرفت‌های شرکت شیمی دارو کوثر و خروج از زیان‌دهی پس از یازده سال، گفت: شرکت شیمی دارو باید دقت و کیفیت لازم را در ارائه خدمات آزمایشگاهی و محصولات تولیدی بهبود بخشد و در راستای رعایت کامل آنها قدم بردارد.

    وی با اشاره به سیاستگذاری و راهبری این هلدینگ در تقویت زنجیره تولید و تأمین توسط شرکتهای تابعه، افزود: الزام شرکتهای فعال در حوزه دام و طیور به خرید محصول با کیفیت از شرکتهای پشتیبان، نقش موثری در رونق تولید در این مجموعه‌ها داشته است.

    در ابتدای این بازدید، دکتر بهراد زندیه مدیرعامل شرکت شیمی دارو کوثر گزارشی از روند روبه رشد شرکت طی دوسال اخیر، خروج از زیان‌دهی پس از 11 سال، پویایی شرکت، ثبت رکورد‌های جدید در تولید مکمل و خدمات آزمایشگاهی، اخذ مجوزهایی از سازمان دامپزشکی، سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد، تضمین کیفیت و تنوع و توسعه محصولات محصولات و خدمات آزمایشگاهی، تولید محصولات دانش بنیان نظیر آنتی ژن و واکسن های مورد نیاز صنعت دام و طیور کشور، فزایش 3 برابری سرانه آموزش کارکنان ارائه نمود.

    مقالات مرتبط

    اخبار
    سفر دو روزه مدیرعامل و معاون سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به کرمان
    دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و دکتر علیرضا یوزباشی معاون این سازمان و همچنین مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید