تاکید مدیرعامل بر توانمندسازی نیروی انسانی و تقویت انضباط مالی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    19 فروردین 1402
    اخبار
    314 بازدید

    اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در سال 1402 برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی سرپرست این شرکت در ابتدای سخنان خویش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و همچنین درک فیوضات لیالی پر خیر و برکت قدر، به روایات معصومین در خصوص ولایت پذیری در کلیه شئون زندگی اشاره کرد و گفت: اصل ولایت پذیری، محدود به دوران حضور امام معصوم(ع) و یا محصور به حوزه امور دینی، شرعی و یا حتی سیاسی اجتماعی نیست.

    وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و حضور نیروهای مردمی بسیج در کنار افسران و درجه داران ارتش جمهوری اسلامی افزود: حضرت امام خمینی(ره) طی پیامهایی به صورت مکرر بر تبعیت از فرماندهان در تمامی سطوح و در همه شئون تاکید کرد و این ولایت پذیری در کنار همدلی و همکاری، زمینه ساز پیروزی رزمندگان اسلام شد.

    غلامی در ادامه تصریح کرد: در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر، سخنان دکتر فخاری مدیرعامل محترم سازمان، برای همه ما فصل الخطاب است و امروز نیز، تبعیت و ولایت پذیری در ساختار اداری همچون دوران دفاع مقدس باعث کارآمدی بیشتر و کارایی بهتر خواهد شد.

    سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، تصمیم سازی را وظیفه زیر مجموعه و تصمیم گیری را در حیطه اختیارات مدیران و مسئولین دانست و گفت: ارتباط نزدیک و بر پایه تفاهم میان این دو در سیستم اداری، باعث تقویت همیاری، همراهی و هم افزایی ساختاری می شود .

    مهندس غلامی در بخش دیگری از سخنان خود، به ابلاغ سیاستهای ده گانه از سوی مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: توجه ویژه به سرمایه انسانی و استفاده از نیروهای متخصص و توانمند و همچنین عنایت ویژه به جامعه هدف در چهارچوب استانداردهای لازم، موضوع مهمی است که در اجرایی شدن این سیاستها، ضروری و غیر قابل کتمان است.

    وی آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و تقویت انضباط مالی را دارای اهمیت برشمرد و گفت: این موضوعات نه تنها در هلدینگ که در مجموعه شرکتهای تابعه نیز با دقت رصد و پایش خواهد شد. وظیفه اصلی هلدینگ، نظارت، هدایت و راهبری است و مباحث عملیاتی و اجرایی صرفاً در شرکتهای تابعه دنبال خواهد شد.

    ابراهیم غلامی، منابع مالی را پاشنه آشیل و نقطه ضعف بزرگ برای مجموعه های فعال در بخش اقتصادی دانست و افزود: سرمایه گذاری بدون آینده نگری، خسارت بار است و راه برون رفت از این تنگناهای اقتصادی، شناسایی اموال و دارایی های غیر مولد و توجه ویژه به مولدسازی هدفمند و ایجاد ارزش افزوده است.

    سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، لازمه چابک سازی و بهره گیری بهتر و بیشتر از همه ظرفیتها و پتانسیلها را در گرو اجرای سیاستهای ده گانه ابلاغی سازمان و همچنین اعمال تغییراتی در چارت تشکیلاتی این شرکت دانست و از همه مدیران درخواست کرد تا ضمن مطالعه دقیق سیاستهای ده گانه ابلاغی توسط سازمان اقتصادی کوثر و همچنین بررسی مشکلات و معضلات جاری، ضمن الگو برداری از شرکتهای موفق تابعه هلدینگ، نظرات کارشناسی خود را همراه با چارت تشکیلاتی پیشنهادی طی یک هفته آتی ارائه دهند.

    در ابتدای این نشست، آقایان دکتر اقبال محمدیان، دکتر رحمن محمدی و مهندس حسن سبحانی به ترتیب  به عنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری، عمران و توسعه، سرپرست معاونت امور شرکتها و سرپرست معاونت مالی و اداری معرفی شدند.

     

     

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید