تاکید مدیرعامل بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و ارتباطات برای تحقق اهداف سازمان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    20 اسفند 1401
    اخبار
    269 بازدید

    سومین نشست ماهانه مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، مهندس محمدرضا قدسی نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از تلاش و کوشش همه مدیران و همکاران در شرکت‌های تابعه در سال 1401 تقدیر نمود و گفت: در سال جاری نتیجه عملکرد برخی شرکت‌ها مشهود بود، بعضی را خواهیم دید و تعدادی نیز به دلیل موانع و مشکلاتی، توفیق چندانی و دستاورد مطلوبی نداشتند. به همه مدیران و همکاران گرامی مان، عرض خدا قوت دارم و صمیمانه تشکر می کنم.

    وی افزود: ان‌شا‌الله با قوت و قدرت بیشتر، سال 1402 را آغاز خواهیم کرد و علاوه بر توکل به خدا و توسل به ارواح مقدس شهدا، با رصد و پایش گذشته، از همه ظرفیت‌ها و ارتباطات استفاده خواهیم نمود تا بر مبنای تخصص و تجربه بتوانیم برنامه ریزی دقیقی برای سال آینده انجام دهیم و اهداف مد نظر و ابلاغی از سوی مدیران عالی سازمان را محقق نماییم.

    قدسی ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به همه همکاران در بخشهای مختلف شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تصریح کرد: در بخش کشاورزی مستقیماً با معیشت خانوارها مرتبط است و امنیت غذایی مردم را تامین می کند، تعطیلی وجود ندارد و لازم است که همه شرکتها برنامه ریزی لازم برای حضور موثر همکاران در تعطیلات نوروزی را داشته باشند .

     

     

    نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کوثر در بخش پایانی سخنان خود، از همکارانی که در پایان سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل می شوند یا در حوزه‌های دیگری قبول مسئولیت کرده‌اند، قدردانی و تشکر کرد.

    در ابتدای این نشست، مهندس ابراهیم غلامی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن معرفی تشریح اقدامات، پتانسیل‌ها و فعالیت‌های این شرکت، دستاوردهای 6 ماهه اخیر آن را بیان کرد.

    در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت صورت‌های مالی شرکت، آخرین وضعیت تدوین برنامه سال 1402 و همچنین آخرین وضعیت از ورود برخی شرکتهای تابعه به بورس توسط مهندس ناصر امیدواری معاون اقتصادی و امور بین الملل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر ارائه شد.

    در بخش دوم این نشست نیز گزارشی از آخرین وضعیت مولد سازی شرکتها توسط مهندس مسعود شهرکی معاون توسعه و سرمایه گذاری ارائه و برنامه هر یک از شرکت‌ها در این زمینه نیز توسط مدیران عامل آنها تشریح شد.

    این نشست با حضور اعضای هیات مدیره، مشاورین مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری کوثر، به میزبانی شرکت کشت و صنعت شریف آباد برگزار شده بود.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید