بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته میزبان وزیر محترم وزارت جهاد کشاورزی به همراه معاون و مدیران ارشد ستادی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    15 شهریور 1401
    اخبار
    586 بازدید

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی دام وطیور استان تهران با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی و معاونین ایشان و تنی چند از مسئولین استانی آغاز به کار کرد.

    سید جواد ساداتی نژاد وزیر محترم و آقای دماوندی نژاد
    معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از غرفه های شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با بیان توضیحاتی ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت دامپروری ما در دنیا شناخته شده است و در بخش طیور سالانه بیش از دو ونیم میلیون تن تولید گوشت سفید داریم و از نظر دام و دامپروری یکی از کشورهای مطرح در دنیا هستیم.
    وی افزود: خوشبختانه هم ارتباط بین المللی بین تولیدکنندگان ما برقرار است و هم در ارتباط با مسائل مربوط به مکمل ها، واکسن ها، خوراک دام پیشرفت های خوبی را داشته ایم.
    وی تصریح کرد: وضعیت ضریب تبدیل ما در بعضی واحدهای نمونه در صنعت طیور به یک و شش دهم رسیده که بخشی از آن در اثر برگزاری همین نمایشگاه ها است که تولیدکنندگان ما را با دنیا آشنا کرده و تجربیات را با هم تبادل می کنند.

    لازم به ذکر است  غرفه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته ۱۲- ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ واقع در سالن ۳۸ غرفه ۱۹جهت بازدید علاقمندان دایر می‌باشد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید