بهینه سازی واحد فروش محصولات شرکت مرغ اجداد دیزباد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    19 اردیبهشت 1402
    اخبار شرکت ها
    155 بازدید

    در راستای سیاست های ده گانه ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر در خصوص مولدسازی و بهینه سازی دارایی ها، شرکت مرغ اجداد دیزباد اقدام به بهینه سازی و بازسازی واحد فروش فست فود مکتوس واقع در برج آرمیتاژ مشهد نمود.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت مرغ اجداد دیزباد، این شرکت با افزایش بهره وری و کاهش فضای فروشگاهی و ادغام دو غرفه در یک غرفه، به کاهش هزینه‌های جانبی پرداخت. همچنین در راستای جذب مشتریان جدید در فضای رقابتی با سایر مراکز فروش و ارائه فست فود، با استفاده از طعم دهنده‌های اختصاصی از قبیل پودر کنتاکی، انواع سس‌ها، نان سیر و سیب زمینی با ادویه مخصوص و با طعم اختصاصی مکتوس خدماتی ویژه به مشتریان خود ارائه می کند. شایان ذکر است که برای تمام محصولات تولیدی، استاندارد اختصاصی مکتوس طراحی شده است و طبق استاندارد های لازم به مشتریان ارائه می شود. این مجموعه همچنین در راستای کمک به مهار تورم و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، با توجه به این که محصولات عرضه شده در این فست فود، از تولید به مصرف می‌باشد، افزایش قیمت چشمگیری در منوی غذایی خود لحاظ نکرده و از این رو، اختلافی معنادار و قابل توجهی با دیگر عرضه کنندگان فست فود دارد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید