برگزاری دومین جلسه کمیته پایش برنامه و بودجه - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    17 آبان 1401
    اخبار
    513 بازدید

    دومین جلسه کمیته پایش برنامه و بودجه هلدینگ ها و شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر از تاریخ  1401/08/15در ساختمان شماره 2 سازمان اقتصادی کوثر و با مدیریت معاونت برنامه ریزی و اقتصادی سازمان برگزار گردید.
    در اولین جلسه، هلدینگ سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به همراه مدیران عامل شرکت های تابعه خود در این رویداد حضور بهم رساندند. محورهای اصلی مذاکرات شامل گزارشات تولید و مالی و مقایسه با بودجه مصوب، نتایج و اقدامات انجام شده در راستای مصوبات دوره نخست پایش، دلایل انحراف از برنامه و بودجه و اقدامات جبرانی، برنامه ها و اقدامات شرکت ها جهت تحقق شعار سال، اقدامات و برنامه های کلیدی با تأکید بر طرح های نوآورانه و دانش بنیان، وضعیت اهم پروژه ها و طرح ها، تبیین اهداف کوتاه مدت و شاخص های کلیدی، خلاصه اقدامات انجام شده در راستای تکالیف مجامع و مسائل و چالش های اصلی شرکت جهت تحقق بودجه و توسعه عملیات و خلاصه گزارش پایش های ماهانه شرکت های تابعه هلدینگ بوده است.
    شایان ذکر است این رویداد تا تاریخ  1401/08/29 با حضور سایر شرکت ها و هلدینگ های تابعه سازمان اقتصادی کوثر براساس برنامه زمانبندی مشخص شده ادامه دارد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید