بامک، خدمتی نو به خانواده شهدا و ایثارگران - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    23 اسفند 1401
    اخبار
    506 بازدید

    همزمان با ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا، نخستین بارانداز بازار مشترک کوثر (بامک)، با حضور دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر ناصر فخاری نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر، مهندس محمد رضا قدسی نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و جمعی از معاونین ستادی، مدیران عامل شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر افتتاح شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در آیین افتتاح این بازار تازه تاسیس، فعالیت های سازمان اقتصادی کوثر را الگو و نمونه بارز کارهای جهادی در کشور دانست و گفت: بنیاد شهید ایده و امانت ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است و امروزه سازمان اقتصادی کوثر میراث دار و امانتدار این ایده ی ماندگار می باشد.

    قاضی زاده هاشمی با اشاره به نامگذاری ۲۲ اسفند به نام شهدا افزود: افتتاح بازاری که منفعت آن مستقیم به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران می رسد بسیار مبارک است و شایسته است که نمونه های این بازار در شهرهای دیگر نیز راه اندازی شود.

    وی روحیه جهادی مدیران عامل سازمان اقتصادی کوثر و شرکت کشت و صنعت شریف آباد را عامل مهمی در موفقیت های اقتصادی توصیف کرد و گفت: اینکه کالا و خدمات را مستقیم از کارخانه به درب خانه شهدا و ایثارگران می رسانید بسیار ارزشمند است و عامل تکریم این خانواده ها در سطح جامعه است.

    قاضی زاده هاشمی در پایان سخنانش از تلاش و تشریک مساعی مدیران سازمان اقتصادی کوثر و مدیران عامل شرکتهای تابعه این سازمان در جهت حمایت و خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

    در ادامه، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، خبر تکرار عملیاتی شدن “اقتصاد رهنما” را اعلام کرد و گفت: با افتتاح نخستین بارانداز تامین کالای سامانه بامک، اقتصاد رهنما در واقع بار دیگر کلید خورد و عملیاتی شد.

    این مدیر اقتصادی با اشاره به تقارن مبارک راه اندازی این بازار با روز شهدا افزود: اقتصاد رهنما شامل پنج بخش رفاه، هوشمندسازی، نوآوری، مولدسازی و استعدادیابی است.

    وی تصریح کرد: جامعه هدف سامانه بامک شامل صدهزار خانواده شهید و ایثارگر است که در مرحله اول به صورت آزمایشی ۵۰۰۰ کارت و کیف پول الکترونیکی را میان خانواده های شهدا و ایثارگران توزیع می کند.

    فخاری ادامه داد: خانواده هایی که کارت الکترونیکی را دریافت کرده اند از فردا سه شنبه ۲۳ اسفند می توانند اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنند.  مبلغ شارژ کارتها در ابتدا حداقل ۵۰۰هزار تومان و حداکثر یک میلیون تومان است. قیمت کالاهای موجود در بامک نیز برابر با قیمت کارخانه می باشد که خانواده ها با سفارش اقلام مورد نیاز خود، کالای خریداری شده را می توانند در درب خانه خویش تحویل بگیرند.

    فروشگاه بزرگ بامک (بازار مشترک کوثر) در زمینه فروش محصولات غذایی به همت شرکت کشت و صنعت شریف آباد در منطقه سه راه آذری و همچنین شعبه دیگری واقع در منطقه امین حضور، در زمینه عرضه محصولات شرکت شهاب به صورت همزمان افتتاح شد. هدف این بازارگاه، درمرحله نخست، خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تهران است تا برخی کالاهای فروشگاهی و مصرفی را مستقیم از کارخانه به خانه ایشان ارسال کند اما در عین حال، خرید محصولات (همراه با تخفیف) برای عموم مردم آزاد است.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید