بازدید معاون تولید هلدینگ کشاورزی از مجتمع آزمایشگاهی کوثر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    23 دی 1402
    اخبار شرکت ها
    124 بازدید

    دکتر مهراب فرجی معاونت تولید شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر جهت رصد و پایش نحوه خدمات آزمایشگاهی و ظرفیت‌های شرکت شیمی دارو کوثر از مجتمع آزمایشگاهی کوثر بازدید کرد.
    به گزارش روبط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این بازدید که کارشناسان معاونت تولید هلدینگ نیز حضور داشتند، وی ضمن بازدید از بخش های مختلف آزمایشگاه از جمله سرولوژی، مولکولی، میکروبی، انگل‌شناسی، شیمی و آنالیز دستگاهی، از عملکرد مثبت شرکت شیمی دارو کوثر و فعالیتها و اقدامات کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

    وی ضمن اشاره به اهمیت تامین امنیت غذایی کشور از یک سو و ضرورت ارتقا ایمنی در محصولات غذایی از سوی دیگر، بر پیگیری و اقدامات لازم به منظور برنامه ریزی جهت استفاده حداکثری از تمام ظرفیتهای موجود مجتمع آزمایشگاهی کوثر تاکید کرد.

    در ادامه، طی نشستی با حضور دکتر بهراد زندیه مدیرعامل شرکت شیمی دارو کوثر و سایر مدیران این شرکت، در خصوص تقویت و افزایش همکاری با بخش خصوصی گفتگو و تبادل نظر شد.

    در این جلسه مقررشد شرکت شیمی و دارو کوثر توانمندی‌های خود در تمامی بخش‌های آزمایشگاهی را طی روزهای آتی به معاونت تولید هلدینگ کشاورزی کوثر ارسال نماید تا از طریق هلدینگ، مراتب به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه جهت استفاده از ظرفیتهای مجتمع آزمایشگاهی کوثر اطلاع رسانی گردد.

     

    منبع: روابط عمومی شرکت شیمی دارو کوثر

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید