بازدید معاون استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی و صنعت دنا - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    30 فروردین 1402
    اخبار شرکت ها
    219 بازدید
    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل روابط عمومی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی و صنعت دنا، دکتر سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از مدیران این حوزه ضمن بازدید از کارخانجات نشاسته و گلوکز یاسوج، در محل سالن جلسات شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی و صنعت دنا، با دکتر رضا حسینیان مدیر عامل این مجموعه دیدار و در خصوص چالشها و مشکلات این شرکت گفتگو کردند.
    در ابتدای این نشست، دکتر حسینیان مدیر عامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی و صنعت دنا، ضمن خیرمقدم به معاون استاندار و هیات همراه، از ارائه طرحی جامع برای فعال سازی واحدهای راکد و همچنین برنامه ریزی برای افزایش تولید در تنها واحد نیمه فعال این مجموعه و رسیدن به ظرفیت اسمی کامل خبر داد.

    وی ضمن تقدیر از همه مسئولین کشوری و استانی، به نشستها و بازدیدهای انجام شده طی یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده، تصمیم داریم تا در فرصتی مناسب، میزبان مسئولین ارشد بنیاد شهید وامور ایثارگران ، دکتر فخاری مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر باشیم. در ادامه این جلسه، دکتر عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، ضمن تشکر از مدیرعامل و همکاران وی در مجموعه کارخانجات، از تلاش مدیران قبلی تقدیر و برای دکتر حسینیان و مجموعه مدیران این شرکت، آرزوی توفیق نمود و بر اقدامات عملی و پیگیری بیشتر تاکید کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود، به مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اشاره کرد و افزود: مجموعه استانداری و بانک‌های عامل استان، آماده هرگونه همکاری در راستای رونق تولید در این شرکت هستند. عاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن استقبال از سفر مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اقتصادی کوثر به این استان، اظهار امیدواری کرد که همزمانی این سفر با دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهوری به این استان، برای این کارخانجات مفید و راهگشا باشد تا با راه اندازی واحدهای راکد کارخانجات آرد و نشاسته یاسوج، شاهد اشتغالزایی و تقویت اقتصاد خانوارهای این منطقه باشیم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید