مذاکره برای ارزش آفرینی و افزایش بهره وری از منابع شرکت اشراق - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    12 شهریور 1402
    اخبار
    244 بازدید

    مهندس پیام طوافی معاونت سرمایه گذاری و توسعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از املاک و مستغلات شرکت کشت و صنعت اشراق در منطقه ورامین بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این بازدید که در راستای مولدسازی صورت گرفته بود، از پروژه های سعدآباد 1 و 2 ، باغ پسته فخرآباد، پرورش گاوشیری هزار رأسی تقی آباد واقع در شهرستان ورامین (چرمشهر) و پرورش گاو شیری دو هزار رأسی فخرآباد بازدید صورت گرفت و مدیران شرکت اشراق نیز توضیحاتی در خصوص فعالیتها و اقدام صورت گرفته ارائه دادند.

    در ادامه، مهندس طوافی در نشستی با مدیران شرکت اشراق، در جریان دستاوردها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت و در پایان نیز مقرر شد که با نگهداری و حفظ تجهیزات مرغداری موجود در مجموعه سعدآباد 1 و 2، مذاکراتی با شرکتهای فعال در حوزه طیور مانند: اجداد زربال و ماهان صورت پذیرد تا با بهره برداری و به کار گیری از این ظرفیت، از فرسودگی آن جلوگیری و برای این شرکت ارزش آفرینی شود.

    همچنین شرکت اشراق در راستای استقرار سیستم مولدسازی و افزایش بهره وری از منابع و کارآمدی بیشتر، استفاده بهینه از اراضی تحت کشت و مجموعه های صنعتی خارج از مدار را بررسی و در این خصوص اعلام نظر نماید.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید