بازدید معاونت سرمایه گذاری، عمران و توسعه از شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    27 فروردین 1402
    اخبار شرکت ها
    276 بازدید
    دکتر اقبال محمدیان سرپرست معاونت سرمایه گذاری، عمران و توسعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، در این بازدید دکتر زینب مهر بخش مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رحمت الهی و لیالی قدر، به بیان رویکردهای این شرکت در حوزه مولد سازی و ظرفیتهای بالقوه تولیدی اشاره نمود و خط مشی فعالیت ها و اقدامات شرکت در سال جدید را با محوریت تدبیر مقام معظم رهبری و شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» تشریح کرد.
    در ادامه خط تولید دستگاه هوشمند جوجه کشی بوقلمون و دستگاه پیشرفته تغذیه هوشمند سالن های گلخانه و همچنین خط تولید جدید صنایع بسته بندی کوثر و به عنوان ظرفیتهای جدید ایجاد شده در این شرکت، مورد بازدید قرار گرفت.

    مهربخش با اشاره به تولید این دو محصول دانش بنیان گفت: گام های بلندی این شرکت در خودکفایی کشور و همچنین شکستن انحصار واردات، نقش موثری در رشد تولید و خوداتکایی کشور خواهد داشت. در این بازدید دکتر اقبال محمدیان ضمن تقدیر از زحمات و فعالیتهای مدیران و پرسنل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، گفت : دستاوردها و اقدامات این شرکت در حوزه مولدسازی و بهره گیری از پتانسیلهای مغفول مانده مثبت است و باعث تقویت فرایند تولید و خدمت رسانی در هلدینگ و رشد اقتصادی مجموعه می شود.

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید