بازدید معاونت توسعه و سرمایه گذاری از شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    9 مرداد 1402
    اخبار
    312 بازدید

    مهندس پیام طوافی سرپرست معاونت توسعه و سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از بخش های مختلف شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این بازدید مهندس مسعود وجدانی فر مدیر عامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر ضمن خیر مقدم، اقدامات و فعالیتهای این شرکت را که در سال جدید با محوریت تدبیر مقام معظم رهبری و شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» صورت گرفته است، تشریح نمود.

    در ادامه مهندس طوافی رویکرد هلدینگ کشاورزی کوثر در حوزه مولدسازی را استفاده بهینه از کلیه ظرفیت های بالقوه تولیدی و حفظ سرمایه های انسانی دانست و گفت: بهترین راهکار برای خروج از مشکلات، بهره گیری بهتر و بیشتر از پتانسیل های موجود اعم از اجاره املاک مازاد به صورت عادی یا به شرط تملیک، مشارکت با بخش خصوصی، تهاتر دارایی ها و تعیین تکلیف طرح های ناتمام است و در صورت عدم توفیق، فروش املاک مازاد آخرین مرحله برای افزایش بهره وری است.

    سرپرست معاونت توسعه و سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه این بازدید، از باغ سهیلیه و سایر املاک این شرکت در احمد آباد مستوفی و حسن آباد خالصه بازدید نمود.

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید