بازدید سرپرست شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر از پروژه های غرب کشور - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    29 فروردین 1402
    اخبار امور سهام
    239 بازدید

    مهندس مسعود وجدانی فرد سرپرست شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر به همراه دکتر حبیبی عضو هیت مدیره و برخی از مدیران شرکت در سفری سه روزه از پروژه های این شرکت در استان های لرستان، ایلام و کرمانشاه بازدید و آخرین وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دادند.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر، مهندس وجدانی فرد از مجتمع گلخانه ای شهرستان هلیلان استان ایلام که در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار با ۷/۲ هکتار گلخانه احداث گردیده بازدید بعمل آورد و از نزدیک مسائل و موانع پیش روی تولید در این مجتمع را مورد بررسی قرار داد.

    بنا به گزارش مدیر این مجتمع هم اکنون ۵ هکتار از این گلخانه زیر کشت فلفل دلمه رنگی است و پیش بینی می شود ۳۵۰ تن محصول از آن برداشت و روانه بازار می شود.

    در ادامه این سفر پروژه شهرک گلخانه ای کوثر اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه به عنوان بزرگترین گلخانه این استان مورد بازدید قرار گرفت و وضعیت پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات اجرایی پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

    مدیر پروژه مذکور طی گزارشی اعلام نمود هم اکنون در فاز اول ۱۱ هکتار گلخانه در دو سایت ۵/۵ هکتاری در حال اجرا است. وی عمده مشکلات این پروژه نیمه فعال را در حوزه منابع مالی و گازرسانی دانست و افزود :موضوع عملیات گازرسانی به این شهرک گلخانه ای در یک سال اخیر متوقف شده که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تعیین پیمانکار از سوی شرکت گاز استان به زودی ادامه اجرای پروژه خط انتقال گاز عملیاتی خواهد شد.

    همچنین در این سفر از پروژه های بخشی آبزی پروری شامل مزرعه تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا رنگین کمان ماهیچال شهرستان الیگودرز و سد ایوشان در استان لرستان و سد تنگ حمام در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه بازدید و مسایل و مشکلات آنها مورد بررسی، بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید