بازدید دکتر فرجی از گلخانه های شرکت پیشگامان در استانهای کرمانشاه و ایلام - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    30 آبان 1402
    اخبار شرکت ها
    217 بازدید

    دکتر مهراب فرجی معاون تولید شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در سفر به استان های کرمانشاه و ایلام از مجتمع های گلخانه ای شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر در اسلام آبادغرب و ایلام بازدید و مسائل و مشکلات آنها رو مورد بررسی قرار داد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این بازدید امیر صفری و سیاوش آریامنش مدیران مجتمع های گلخانه ای اسلام آبادغرب و هلیلان در گزارشی آخرین وضعیت این دو مجتمع را ارائه نمودند.

    دکتر فرجی موقعیت مجتمع گلخانه ای اسلام آبادغرب را با توجه به وجود زیرساخت های مناسب و اینکه در مسیر یک شاهراه ارتباطی و دسترسی آسان به چهار مرز رسمی کشور عراق قرار دارد، خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح می تواند یکی طرح مهم بخش کشاورزی در زمینه تولید و اشتغالزایی برای منطقه محسوب شود.

    وی همچنین روند تولید محصول فلفل دلمه ای رنگی در مجتمع گلخانه ای هلیلان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش و دانش کارشناسان این مجموعه، محصول باکیفیتی تولید و برداشت می شود.

    در ادامه امیر صفری مدیر مجتمع گلخانه ای اسلام آبادغرب گفت: این مجتمع به عنوان بزرگترین مجتمع گلخانه ای هیدروپونیک غرب کشور در زمینی به مساحت ۵۶ هکتار احداث شده که در فاز اول یازده هکتار گلخانه در دو سایت ۵/۵ هکتاری هرکدام به ترتیب با ۸۰ و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده که با تکمیل این طرح بزرگ کشاورزی، میتوانیم شاهد اشتعالزایی تعداد قابل توجهی از جامعه هدف و همچنین افزایش تولیدات کشاورزی و ارز آوری باشد.

    همچنین سیاوش آریامنش مدیر مجتمع گلخانه ای هلیلان در این بازدید گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار ، ۷/۲ هکتار گلخانه مدرن احداث شده است.

    وی افزود: این مجتمع گلخانه ای در سال جاری زیر کشت محصول فلفل دلمه ای رنگی می باشد که تا کنون ۴۰۰ تن محصول برداشت و روانه بازار شده است.

     

    منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید