افزایش 215 درصدی سود خالص شرکت خوراک دام پارس - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 شهریور 1402
    اخبار شرکت ها
    188 بازدید

    مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس از افزایش 215 درصدی سود خالص شرکت نسبت به دوره مشابه قبلی خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، حامد جورابلی مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس به اتمام فرآیند حسابرسی شش ماهه این شرکت اشاره کرد و گفت: طبق گزارش حسابرس محترم از موسسه حسابرسی مفید راهبر، صورت‌های مالی این شرکت، نشان دهنده افزایش 215 درصدی سود شش ماه اول نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته است.

    وی اظهار داشت: سود شرکت برای دوره شش ماه اول سال قبل حدود 26 میلیارد ریال بوده که در سال مالی جدید به 82 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

    مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس تحصیل این سود را محصول هدف‌گذاری شرکت در زمینه رشد تولید و مهار تورم عنوان کرد و افزود: برای تحقق این هدف، سیاست‌های ده‌گانه ابلاغی مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر، راهنمای شرکت بوده و تمام سود محقق شده از محل درآمدهای عملیاتی است که از طریق تنوع بخشی به سبد محصولات و توسعه بازار به دست آمده است.

    جورابلی با اشاره به بورسی بودن شرکت خوراک دام پارس و اهمیت افشای به موقع گزارشات مالی در سامانه کدال گفت: تلاش ما بر این بوده که با حاکم کردن انضباط مالی، ارزش‌های کلیدی سازمان در زمینه ارج نهادن به حقوق مشتریان و ذینفعان را محقق کنیم و با افزایش سوددهی پاسخ مناسبی به اعتماد ایشان بدهیم.

    مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس در پایان با اشاره به اینکه پی‌گیری‌های مختلفی در زمینه مولدسازی اموال و دارایی‌های راکد داشته‌ایم، اظهار امیدواری کرد: پس از برداشتن موانع و هموار شدن مسیر، امکان محقق کردن سیاست‌های کلی سازمان در این زمینه نیز فراهم خواهد شد.

     

     

    منبع: روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید