از سال آینده شاهد تحولاتی به نفع جامعه هدف خواهیم بود - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    22 اسفند 1401
    اخبار
    262 بازدید

    به مناسبت 22 اسفندماه سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا، نشست صمیمانه مهندس محمد رضا قدسی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با فرزندان معظم شهدای شاغل در این شرکت برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس قدسی در این نشست که خانم آمنه آدینه مشاور امور ایثارگران مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، دکتر مجید ولدان مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مجید زین العابدینی فرد،مدیر حراست این شرکت و همچنین مدیران عامل شرکتهای تابعه که فرزند شهید هستند، نیز حضور داشتند، ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا گفت: برای ما که افتخار داشته ایم تا مدتی همسنگر و همرزم شهدا باشیم، در شبهای عملیات با بسیاری از دوستان خود وداع کرده ایم یا پیکر مطهرشان را همراه خود به عقب آورده ایم، حضور در کنار یادگاران شهدا، یادآوری آن روزهای حماسه ورشادت است.

    وی افتخار شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر را خدمت رسانی به ایثارگران دانست و گفت: امروز پاسداشت آن حماسه آفرینی ها، در ارتقا بهره‌وری و بهبود عملکردها است و انتظار شهدا هم از ما چنین است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل فرزندان شهدا در سطوح مختلف و متناسب با تخصص و تجربه آنها را از برنامه های آتی اعلام کرد و گفت: از سال آینده شاهد تحولات و تغییراتی به نفع جامعه هدف خواهیم بود.

    در بخش دیگری از این نشست،آمنه آدینه مشاور امور ایثارگران مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، به توانمندی و کارآمدی اکثریت قریب به اتفاق فرزندان شاهد اشاره کرد و تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا در سازمان اقتصادی کوثر، افتخار همه ماست و امیدواریم با خدمت رسانی صادقانه، بیش از آنکه ما به پدران‌مان افتخار کنیم، آنها به وجود چنین فرزندان خلفی مفتخر باشند.

    در ابتدای این نشست، دکتر صادق صدقگو مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن خیر مقدم به همه همکاران کفت: نه تنها امروز که هر روز که از منزل خارج می شویم و از کوچه، خیابان و بزرگراهی که مزین به نام شهداست با آرامش خاطر به محل کار خود می رسیم، یعنی هر روز روز شهدا و بزرگداشت مجاهدت و ایثار آنهاست.

    وی با اشاره به بخشی از وصیتنامه شهید سلیمانی در خصوص فرزندان شهدا، افزود: این مدال افتخار، رسالت سنگینی نیز به همراه دارد و ان شا الله بتوانیم با عملکرد و خدمت، افتخاری برای پدران شهید خود باشیم.

    صدقگو فعالیت در حوزه بخش کشاورزی کشور را استمرار مجاهدتهای دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امنیت غذایی یکی از مولفه های امنیت ملی کشور است و تسهیل در امور معیشتی عامه مردم و تلاش برای خود اتکایی کشور در تولید محصولات اساسی، جهاد است.

    در این نشست صمیمانه، فرزندان شهدا، نظرات، دغدغه‌ها، اولویت‌ها و خاطرات خود از پدر شهیدشان را بیان کردند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید